تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814757940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گنجینه شهدای دفاع مقدس مراغه آماده بازدید گردشگران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گنجینه شهدای دفاع مقدس مراغه آماده بازدید گردشگران است مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: گنجینه شهدای دفاع مقدس (موزه آثار شهدا) این شهرستان آماده بازدید گردشگران و مسافران نوروزی است.


سرهنگ اکبر شالچی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گنجینه همه روزه در مناسبت های مختلف از جمله در تعطیلات نوروزی آماده بازدید علاقه مندان به فرهنگ مقاومت، پایداری ، ایثار و شهادت است.
وی اظهار کرد: در این مکان مقدس زندگینامه شهدای هشت سال دفاع مقدس به صورت مکتوب و در قالب بروشور برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان با آرمان ها و ارزش های متعالی شهدا به بازدید کنندگان ارایه می شود.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: موزه آثار شهدای مراغه متشکل از آثار، اسناد و عکس شهدا به همراه چندین غرفه متشکل از کتاب های مذهبی، اخلاقی اسلامی، قرآن، نهج البلاغه و محصولات فرهنگی است.
سرهنگ شالچی زاده یادآوری کرد: در این موزه دو هزار و 500 اثر ارزشمند از یک هزار و 400 شهید گلگون کفن مراغه به نمایش گذاشته شده و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 13 و بعد از ظهر نیز از ساعت 16 تا 20 به این مکان فرهنگی مراجعه کنند.
موزه شهدای مراغه در محل خیابان پاسداران روبروی اداره ورزش و جوانان این شهرستان واقع است.
7485/590/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن