تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815252909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش تردد در جاده‌های کشور


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کاهش تردد در جاده‌های کشور
کد خبر: ۳۸۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ - 23 March 2014




کل تردد ثبت‌ شده در روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1011 ترددشمار در محورهای برون‌شهری نزدیک به 9 میلیون وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن 0.8 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی سهم وسایل نقلیه سنگین هشت درصد و اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 6 تا 7 صبح بوده است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناء محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است.

محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته آزادراه‌ تهران - کرج، آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - قم، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - پردیس، ابتدای آزادراه آبیک - قزوین بوده است.

محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه نیز بدین شرح است:

- محور شمشک - دیزین (جاده اختصاصی حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) واقع در استان البرز به‌ دلیل بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود است. البته همه روزه‏ امکان تردد از تهران به محور شمشک تا پارکینگ بالا از ساعت 7 تا 17 و از کرج به محور دیزین تا پارکینگ پایین به‌طور 24 ساعته میسر است.

- محورشهداد - نهبندان مقطع واقع در استان کرمان به دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر 60 تا 73 تا اطلاع ثانوی مسدود است.

- محور پونل - خلخال‏ واقع در استان گیلان به دلیل بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود است.

- محور دیهوک - نهبندان واقع در استان کرمان به دلیل جاری شدن سیل تا اطلاع بعدی مسدود است.

همچنین ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در محور اصلی قم – گرمسار و بالعکس واقع در استان‌های تهران‏، سمنان و قم به دلیل تمدید عملیات راهسازی 31 فروردین است و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم تهران، برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم تهران و در ادامه برای کلیه خودروها جاده امام‌رضا به سمت پاکدشت و گرمسار خواهد بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن