تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806916516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي شبانه‌روزي راه و شهرسازي براي راهنمايي شهروندان در ايام نوروز/ هشدار به خريداران ويلا و زمين در شمال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ فروردين ۱۳۹۳ (۱۹:۲۰ب.ظ)
رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي اعلام كرد: آمادگي شبانه‌روزي راه و شهرسازي براي راهنمايي شهروندان در ايام نوروز/ هشدار به خريداران ويلا و زمين در شمال مدير كل روابط عمومي وزارت راه وشهرسازي بيان كرد: تلفن‌هاي گوياي وزارت راه و شهرسازي در زمينه هواشناسي، وضعيت راه‌هاي كشور، حركت قطارها و هواپيماها به صورت شبانه روزي در ايام نوروز آماده پاسخگويي به شهروندان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سيد قاسم بي نياز اظهار داشت: تلفن 5149 آماده پاسخگويي به مسافران ريلي در زمينه فروش بليت، اعلام برنامه حركت قطارها ، اطلاعات موجودي و اطلاعات آژانس‌ها و .... است.
وي افزود: تلفن 134 هواگوي سازمان هواشناسي وزارت راه و شهرسازي نيز آماده پاسخگويي به شهروندان در زمينه وضعيت هواي تمام نقاط و راههاي كشور، اطلاعيه هاي هواشناسي و توصيه به شهروندان است.
رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي تصريح كرد: مسافران جاده اي نيز به منظور كسب اطلاعات در مورد وضعيت جاده ها، مسافت ها و انتخاب بهترين مسير و ديگر موارد مي‌توانند با شماره تلفن 141 تماس بگيرند. همچنين با شماره تلفن 88925252 مي توان وضعيت راه‌هاي كشور را ازطريق نمابر دريافت كرد و سامانه اطلاع رساني www.iran141.ir نيز آخرين اطلاعات حوزه‌ راه‌ها را ارئه مي دهد.
وي ادامه داد: شماره دريافت پيامك 3000143 و شماره ارتباط مستقيم 88804400 آماده دريافت شكايات مردمي در زمينه قيمت بليت ناوگان برون شهري جاده اي است.
بي نياز تاكيد كرد: سامانه تلفن گوياي 199 نيز پاسخگوي اطلاعات پرواز در زمينه دريافت اطلاعات و جدول زماني پروازها است. مسافران و استقبال كنندگان مي‌توانند قبل از حركت از منزل در تماس با اين شماره تلفن از ساعت پرواز اطمينان حاصل كنند.
رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي براي خريد ويلا و زمين در شهر‌هاي شمالي بدون در نظر داشتن شرايط لازم هشدار داد و گفت: متاسفانه برخي افراد سودجو، زمين‌هاي داراي كاربري كشاورزي را خصوصا در استانهاي شمالي بدون اخذ مجوز از مراجع ذيصلاح تفكيك و به معرض فروش مي گذارند و حتي در مواردي پس از ساخت غير قانوني ويلا اقدام به فروش آن مي كنند.
وي افزود: اين امر موجب شده بخش قابل توجهي از آگهي هاي نشريات به فروش زمين‌ها و ويلاهاي فاقد اسناد مالكيت و مجوز ساخت اختصاص يابد كه وزارت راه وشهرسازي به هموطنان توصيه مي‌كند دقت لازم را به هنگام خريداري اين املاك به كار گيرند.
بي نياز تصريح كرد: در اين زمينه استعلام از اداره كل راه و شهرسازي، مشورت با مشاور حقوقي و رؤيت اسناد لازم براي خريد زمين و ويلا توصيه مي‌شود.
وي اعلام كرد: سامانه پيامك مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي به شماره 30007070 و شماره تلفن 82244090 آماده دريافت پيام‌هاي شهروندان در حوزه وزارت راه و شهرسازي است.
رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي در پايان سفري ايمن براي تمامي مسافران آرزو ‌كرد.
يادآوري مي‌شود: شهروندان براي دريافت اطلاعات كامل در زمينه راه‌هاي كشور، قطارها، هواپيماها و وضعيت هواي كليه مسيرها مي توانند به پايگاه اينترنتي وزارت راه و شهرسازي مراجعه و از طريق اين سايت از لينك سايتهاي سازمانهاي تابعه وزارتخانه استفاده كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن