تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804725041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش نشانی حرفه ای پر مخاطره و نیازمند از خودگذشتگی و نوعدوستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آتش نشانی حرفه ای پر مخاطره و نیازمند از خودگذشتگی و نوعدوستی است دماوند-ایرنا- شهردار دماوند گفت: واحدها و سازمان های آتش نشانی با هدف نجات جان و اموال انسان ها تشکیل شده اند و آتش نشانان افراد فداکاری هستند که در بحرانی ترین شرایط محیطی و زیان آور به یاری حادثه دیدگان می شتابند.


ˈعباس صفریˈ روز یکشنبه در دیداری صمیمی با نیروهای تلاشگر واحد آتش نشانی شهرداری دماوند که با حضور عضو شورای اسلامی شهر تشکیل شد، به اهمیت این واحد امدادی در کنار دیگر وظایف شهرداری به عنوان حوزه ایی خدماتی اشاره کرد و افزود: همگان بر نقش مهم آتش نشانی ها در شهرها اذعان دارند به ویژه در دماوند که حوزه آتش نشانی و پلیس ساختمانی در شهرداری وظیفه مهمی را به دوش دارد.
وی ادامه داد: گسترش روزافزون شهرها و بروز حوادث متعدد به دلایل مختلف، اهمیت نیاز به آتش نشانی مجهز را در تمامی مناطق و شهرها افزون می کند، زیرا آتش نشانی نهادی موثر است که وظیفه اطفای حریق و مبارزه با برخی دیگر از سوانح و حوادث را بر عهده دارد.
شهردار دماوند بیان کرد: علاوه بر وظایف آتش نشانی در بخش مبارزه با حریق، خدمات ایمنی چون مقابله با هرگونه آتش سوزی، نجات محبوس شدگان در زیر آوار ساختمان، کمک رسانی به خودروهای تصادفی، گرفتاران در آسانسور و همچنین مقابله و پیشگیری از سقوط اجسام و درخت از ارتفاع و و پیشگیری ازاحتمال خطر برای شهروندان، نجات سقوط کنندگان در چاه، کانال آب، رودخانه، سد، استخر، مقابله با حیوانات وحشی و موذی، نجات مصدومین حوادث چرخ گوشت، حلقه های فلزی، تسمه نقاله، دستگاه های برش و کارخانه ای و .... هر حادثه ای که در آن جان و مال شهروندان در معرض خطر باشد را به عهده دارند.
این مقام مسوول با بیان اینکه اهمیت به این حوزه امدادی و توجه به مقوله آموزش آتش نشانان، فراهم سازی تجهیزات لازم، استفاده از نیروهای متخصص و ... می تواند در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان موثر باشد، خاطرنشان کرد: دماوند به دلیل قرار گرفتن در دو مسیر بسیار مهم، پر تردد و ترانزیتی کشور(محورهای هراز و فیروزکوه) و از همه مهمتر به دلیل وجود گسل های زلزله خیز و کوهستانی بودن، لازم است که دارای بهترین و مجهزترین ایستگاه های آتش نشانی و امداد و نجات باشد.
صفری به تعامل بیشتر نیروهای آتش نشانی، فراهم سازی امکانات بیشتر، استفاده از نیروهای متخصص و .... را از مهم ترین اولویت های این نهاد شهری در سال 93 دانست و گفت: نیروهای آتش نشان سربازان جان برکف و نجاتگرانی هستند که بطور دائم چشم در چشم حادثه دارند و با شهامتی وصف ناشدنی با استفاده از آموخته های بسیار و تجارب کسب شده برای نجات جان هم میهنان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
در ادامه این دیدار ˈعلی نوروزقزوینیˈ عضو شورای اسلامی شهر دماوند نیز با تقدیر از تلاش های آتش نشانان شهر دماوند اظهار کرد: افرادی که حرفه آتش نشانی را برمی گزیند باید از ویژگی هایی چون از خودگذشتگی، ایثار و شجاعت برخوردار باشند تا بتوانند جان خود را برای نجات همنوعان به مخاطره اندازند.
وی با اشاره به حفظ همدلی و تعامل بیشتر بین نیروهای آتش نشانی بر لزوم تجهیز این واحد امدادی تاکید کرد و گفت: آتش نشانان با جانفشانی در هنگام بروز حادثه در خط مقدم جبهه خدمت قرار می گیرند؛ پس باید برای این جایگاه ارزش بسیار قائل شد.
عضو شورای اسلامی شهر دماوند بر حمایت شورای اسلامی شهر برای فراهم سازی امکانات و تجهیزات بیشتر، توسعه حوزه آتش نشانی و ... اشاره کرد و افزود: نیروهای آتش نشان خود باعث توسعه این واحد امدادی خواهند شد و آنان هستند که می توانند بر اهمیت حرفه خود و معرفی آن به دیگران موثر باشند.
تهرام/7246/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن