تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815303565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاده تربت حیدریه - مشهد بازگشایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جاده تربت حیدریه - مشهد بازگشایی شد تربت حیدریه - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه گفت: جاده تربت حیدریه - مشهد که به علت بارش برف، سرمای شدید، کولاک و نبود دید کافی مسدود شده بود، بازگشایی شد.


ایمان مقید روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: ماموران راهداری با تلاش گسترده توانستند این محور را از شب گذشته تاکنون بازگشایی کنند.
وی گفت: در عین حال به دلیل یخ زدگی و لغزندگی در بعضی از محورها حرکت خودروها در تربت حیدریه با کندی و در گردنه ها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه به رانندگان توصیه کرد فقط در صورت ضرورت در ساعت های اولیه بازگشایی در این مسیر رفت و آمد نموده و با ماموران پلیس راه و راهداری در طول جاده همکاری و به توصیه های آنها با دقت عمل کنند.
مقید افزود: از شب گذشته نیروهای راهداری شهرستان های رشتخوار، مه ولات، احمد آباد و خواف برای کمک به مسافران نوروزی در مسیر تربت حیدریه - مشهد به این شهرستان اعزام شدند.
2691/659/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن