تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821094627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل بیمارستان دیر دغدغه مردم است/ ساخت اسکله خورخان اجرایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر حجت‌الاسلام احمدی:
تکمیل بیمارستان دیر دغدغه مردم است/ ساخت اسکله خورخان اجرایی می شود
دیر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل بیمارستان نیمه تمام دیر یکی از دغدغه ها بوده است و برای راه‌اندازی آن تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.



به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح شنبه در نشست مسئولان و مردم شهرستان دیر در مسجد شهدای گمنام این شهر اظهار داشت: برای اشتغال جوانان در تاسیسات پارس جنوبی جلسات بسیار زیادی با وزیر، معاون وزیر و مدیران استانی و شهرستانی انجام گرفته است. وی خاطرنشان ساخت: اکنون کارگروه مشترک ایجاد شده و مسائل عمرانی، رفاهی و علمی شهرستان مورد بررسی قرارداده و برای انجام آنان تصمیم‌گیری خواهد کرد. نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل بیمارستان نیمه تمام دیر یکی از دغدغه ها بوده است و برای راه‌اندازی آن تلاش‌های زیادی صورت گرفته است و مسئولان قول داده‌اند که روند اجرایی آن ادامه داشته باشد. ساخت اسکله خورخان اجرایی می شود وی در ادامه بیان داشت: خورخان بردخون یکی دیگر از برنامه کاری بوده که دنبال شده و تا ترک تشریفات نیز پیش رفته است و امیدوارم بعداز امضا موافقت نامه و تنظیم قرارداد اجرایی شود. حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: جاده وفاق بین شهرستان های کنگان ودیر یکی از طرح های ویژه بوده که این طرح حلقه اتصال پارس جنوبی و شمالی است واکنون 3.5 کیلومتر زیرسازی شده و با اعتبار ویژه روند اجرایی خود ادامه بدهد. نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده میانی شهرستان دیر یادآور شد: این جاده دو سال با اعتبار مشکل داشته و اخیرا با بازدید مدیرکل و معاون ایشان قول داده شده که تامین اعتبار شود و وضعیت این جاده به اتمام برسد.
 


۱۳۹۳/۱/۲ - ۱۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن