تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819457689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار به مسافران نوروزی/ نفوذ برف و سرما به مناطق شمالی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هشدار به مسافران نوروزی/ نفوذ برف و سرما به مناطق شمالی کشور


سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از امروز شنبه دوم فروردین بارش باران در سواحل دریای خزر و بارش برف و باران و کاهش دما در شمال شرق و بارش برف به همراه وزش باد و کولاک در جاده‌های ارتباطی و کوهستانی منطقه پیش بینی می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و وزارت راه و شهرسازی، بررسی نقشه های هواشناسی ناشی از این است که از امروز ۲ فروردین ۱۳۹۳ سرمای شدیدی به مناطق شمالی کشور نفوذ کرده و اولین روزهای بهار ۹۳ رنگی زمستانی و برفی خواهد گرفت.

طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور در دو روز نخست سال جدید بارش باران و برف به ترتیب در ارتفاعات شمال و شمال شرق کشور پیش بینی شده و از این رو با اعلام هشدار زود هنگام هوای سرد از مسافران نوروزی درخواست شده تا در سفرهای خود احتیاط بیشتری کنند.

نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر نفوذ توده هوای سرد از روز گذشته (جمعه)  به نوار شمالی است که انتظار می رود کاهش قابل توجه دما و بارش باران و برف به ترتیب در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور را در پی داشته باشد.

این سامانه در روز جمعه بارش باران و کاهش دما (5 تا 10 درجه سلسیوس) در سواحل دریای خزر و در اواخر وقت بارش باران در شمال شرق کشور و بارش برف در ارتفاعات البرز را خواهیم داشت.

همچنین بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور روز شنبه دوم فروردین نیز بارش باران در سواحل دریای خزر و بارش برف و باران و کاهش دما (7 تا 15 درجه سلسیوس) در شمال شرق و بارش برف به همراه وزش باد و کولاک در جاده‌های ارتباطی و کوهستانی منطقه پیش بینی می‌شود.

در روز جمعه شاهد شدت بارش باران در سواحل مازندران و در روز شنبه همراه با بارش برف در شمال شرق کشور خواهیم بود و هوای سرد در این مناطق تا یکشنبه ماندگار است و به تدریج تا پایان هفته آینده دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت. همچنین جمعه و شنبه دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود.

از این رو به تمامی رانندگان و خانواده‌هایی که قصد سفر به این مناطق را دارند توصیه می‌شود با امکانات و تجهیزات مناسب و رعایت احتیاط کامل سفر خود را آغاز کنند.
 


شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن