تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814664672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان خاش آماده پذیرایی ازمسافران نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار: شهرستان خاش آماده پذیرایی ازمسافران نوروزی است خاش، زاهدان- ایرنا- فرماندار شهرستان خاش با تبریک سال نو به هموطنان گفت: این شهرستان آماده پذیرایی و خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.


محمداکبر چاکرزهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امکانات لازم از 25 اسفند برای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی فراهم شده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، استقرار ماموران امدادگر هلال احمر و مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در مبادی ورودی شهر و تشکیل دفاتر اطلاع رسانی در سطح شهر از جمله تمهیدات لازم به منظور استقبال از مسافران نوروزی است.

وی گفت: به منظور افزایش برکات فرهنگی و معنوی سفرهای نوروزی برنامه های متنوعی با همکاری نهادهای مرتبط از جمله میراث فرهنگی، امور عشایری، جهاد کشاورزی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب برپایی نمایشگاه سوغات، صنایع دستی و همچنین برنامه های نمایشی و موسیقی به منظور معرفی فرهنگ و آداب و رسوم منطقه تدارک دیده شده است.

چاکرزهی با اشاره به آمادگی محل های اسکان برای پذیرش مسافران ادامه داد: در این راستا نسبت به آماده سازی و تجهیز کلاس های درس در مدارس این شهرستان با امکانات لازم از جمله حمام، اجاق گاز، آب، برق و تلفن اقدام شده است.

فرماندار خاش با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت های متنوع و بسیاری در زمینه های باستانی، گردشگری و طبیعی است گفت: قله تفتان، اردوگاه دره گل در حاشیه کوه تفتان و طبیعت زیبای روستای سنگان از زیبایی های منحصر به فرد و طبیعی این شهرستان محسوب می شود.
وی بیان کرد: قلعه حیدر آباد، مسجد جامع و زیارتگاه مرتضی علی(ع) از جمله بناهای تاریخی خاش است که بازدید از آنها موجب آرامش خاطر و سفری به یادماندنی خواهد شد. ک/3
7312 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن