تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اجتماعی ناجا: نوروز فرصتی برای افزایش منزلت اجتماعی پلیس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون اجتماعی ناجا: نوروز فرصتی برای افزایش منزلت اجتماعی پلیس است تهران ایرنا - معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : نوروز فرصتی برای افزایش منزلت اجتماعی پلیس است.


به گزارش روزجمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سردار«سعید منتظرالمهدی» امروز (جمعه) در حاشیه بازدید از چادرهای انتظامی پلیس تهران، گفت : نتایج پژوهش ها نشان داده است که هر زمان پلیس در انجام ماموریت های خود موفق عمل کرده، نمره منزلت اجتماعی آن افزایش یافته است.
معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه براساس تحقیقات صورت گرفته نمره منزلت اجتماعی پلیس 70 از 100 است، گفت: بررسی ها نشان داده است که ˈپلیسˈ شغل برتر ایرانیان است.
این مقام مسوول در نیروی انتظامی نوروز را بهترین فرصتی عنوان کرد که با انجام اقدامات اجتماعی، هزینه های انتظامی کاهش می یابد.
منتظر المهدی خاطرنشان کرد: یک برخورد مناسب و یا حتی لبخند پلیس با مردم سبب می شود که در آینده انجام ماموریت ها توسط پلیس به آسانی صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: برپایی چادرهای پلیس در سطح شهر موجب افزایش حداکثری احساس رضایت و امنیت در مردم می شود اما باید به سلامت روح و روان پرسنل نیز توجه ویژه ای شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی می تواند با سرلوحه قرار دادن بحث آموزش همگانی هزینه انتظامی خود را کاهش دهد، گفت: تکیه بر ظرفیت مراکز مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری ها می تواند ما را در کاهش هزینه های انتظامی کمک کند چرا که 300 هزار پرونده در 10 ماهه سال 92 وارد چرخه مددکاری شد که 70 درصد آن ها به سازش انجامید و قضایی نشد.
منتظرالمهدی با بیان اینکه شعار نوروزی ناجا امنیت، سلامت ، نشاط، ره آورد نظام و قانون است، گفت: سه مقوله امنیت، سلامت و نشاط از منظر ذهنی و عینی به شدت به یکدیگر وابسته هستند و اگر نظم و قانون رعایت شود، این سه مولفه رشد خواهند کرد.
این مقام مسوول در نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنانش با ذکر اینکه سرقت و مواد مخدر تاثیر بسیار زیادی در کاهش منزلت پلیس دارد، اظهارداشت: بررسِی ها نشان داده است که اگر بتوانیم میزان وقوع سرقت و گرایش به مواد مخدررا کاهش دهیم 20 درصد به منزلت اجتماعی پلیس افزوده خواهد شد.
معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه امروز مواد مخدر از بحرانی ترین معضلات کشورهای جهان است، گفت: هرگاه اعتیاد و مواد فروشی بیشتر شود منزلت و قدرت نرم پلیس نیز کاهش می یابد.
منتظرالمهدی گفت:بر اساس خوشبینانه ترین آمارها در زمان حاضر یک و نیم میلیون معتاد در کشور وجود دارد. هر معتاد می تواند 375 جرم انجام دهد و با یک حساب ابتدایی متوجه می شویم که حدود 500 میلیون بزه توسط معتادان انجام می گیرد.
اجتمام(1)**1776**1535
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن