تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803303011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد و فرهنگ والا تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی میسر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه نمایندگان استان کرمانشاه در گفتگو با مهر :
اقتصاد و فرهنگ والا تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی میسر است
کرمانشاه ـ‌ خبرگزاری مهر: نماینده استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی رسیدن به فرهنگ و اقتصادی توسعه یافته را تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی امکان پذیر دانستند.



به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود، امسال را سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم جدی و مدیریت جهادی" عنوان کردند که این خود گویای بسیاری از مسایل است که این زوایا نیاز به واکاوی و بررسی بیشتر دارد. مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی خاصی به خوبی نیازهای روز جامعه ایرانی را دو عنصر " اقتصاد و فرهنگ" دانستند که ارتقا و توسعه این حوزه می تواند جهشی بسیار تاثیرگذار بر ساختار نظام و انقلاب داشته باشد. سیدسعید حیدری طیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود، به خوبی مسایل روز جامعه و کشور ایران را بیان کردند که البته همانطوری که از نامگذاری سال 93 پیداست، این است که نیاز جامعه ایرانی تنها با توسعه کمی و کیفی دو مقوله فرهنگ اقتصاد امکان پذیر است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: البته می توان در لابه لای سخنان معظم له به برخی از مشکلات روز جامعه نیز به خوبی پی برد. وی با اشاره شبیخون فرهنگی دشمنان انقلاب و نظام، تاکید کرد: استفاده از کلمه "فرهنگ" در نامگذاری سال 93، بیانگر آن است که کار برای توسعه این حوزه در کشور بسیار ضروری است و باید در ارتقا این بخش مسئولان ذیربط تلاش دو چندانی نسبت به گذشته داشته باشند. محمد رزم، دیگر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره به خبرنگار مهر گفت: اگر نگاهی تیزبینانه به نامگذاری چند سال اخیر توسط مقام معظم رهبری داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که ایشان به خوبی مسایل روز  کشور و جهان را رصد می کنند و به بهترین نحو ممکن به تحلیل واقع روز می پردازند. این نماینده مجلس اظهار داشت: تلاش ما با این باشد که با تمام توان در سال پیش روی برای تحقق منویات معظم له تلاش داشته باشیم و در ارتقا دو حوزه اقتصاد و فرهنگ کشور از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

وی عنوان کرد: برای رسیدن به فرهنگی والا و در خور شان ملت ایران، نیازمند بسیج و عزم عمومی و ملی هستیم که برای رسیدن به هدف اصلی نظام و انقلاب از مدیریتی جهادی و شفاف نیز باید برخوردار باشیم. رزم بیان داشت: البته با تاسی از سخنان رهبر انقلاب، دست یافتن به اقتصاد و فرهنگ برتر تنها با عزم و مدیریت ملی و جهادی امکان پذیر خواهد شد و رسیدن به این نقطه مطلوب، نیازمند مدیریت و عزمی جدی است. علی جلیلیان، دیگر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب گذشته رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در پیام نوروزی، بسیاری از مشکلات و نیازهای جامعه و کشور را در نامگذاری سال 93 آورده اند. نماینده اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فرهنگ و اقتصاد کشور، از خواسته های به حق و به موقع مقام معظم رهبری است که مسئولان امر باید در تحقق این اهداف عالیه تلاشی دوچندان داشته باشند. جلیلیان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از عدم تحول اقتصادی در کشور آنچنان رضایتمند نیستند، افزود: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان دیشب خود، از وضعیت تحول اقتصادی در جامعه زیاد رضایت ندارند و خواستار حرکت به سمت ارتقا و توسعه همه جانبه جامعه هستند.

وی گفت: جامعه امروز ایرانی نیازمند فرهنگ سازی و تقویت بنیادهای فرهنگی است. امروز باید در جامعه جهانی حرفهای بسیاری برای گفتن داشته باشد. امروز دیگر زمانی برای تانی و تاخیر نیست. این نماینده مجلس اظهار داشت: بارها رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به اهمیت زیرساختهای فرهنگی اشاره فرموده اند. ایشان شبیخون فرهنگی دشمنان ملت و نظام را به خوبی رصد می کنند و می دانند که فرهنگ غنی اسلامی ـ ایرانی در صورت تقویت خود می تواند به فرهنگی جهانی تبدیل شود. جلیلیان افزود: البته رسیدن به این نقطه مطلوب تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی امکان پذیر است و نباید همانند گذشته کار کنیم. باید تلاشمان جهادی باشد البته این مدیریت جهادی باید از عزمی ملی و انقلابی نیز برخوردار باشد.


۱۳۹۳/۱/۱ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن