تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میدان امام (ره) اصفهان به روی وسایل نقلیه بسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میدان امام (ره) اصفهان به روی وسایل نقلیه بسته شد اصفهان - ایرنا - همزمان با آغاز سال نو و از نخستین ساعات بامداد امروز ( جمعه )، میدان تاریخی امام ( ره ) اصفهان بر روی وسایل نقلیه بسته شد و تنها درشکه ها اجازه دارند وارد این میدان شوند.


به گزارش ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان اظهار کرد: میدان امام ( ره ) اصفهان یکی از آثار تاریخی کشور و یکی از عحایب هفتگانه جهان شناخته می شود.
سرهنگ « حسین غلامی » ادامه داد: این بنای ارزشمند مورد توجه گردشگردان داخلی و خارجی قرار دارد و حفظ آن مورد توجه جدی مسوولان استان و کشور است.
وی افزود: در این رستا از چندماه قبل طرح ممنوعیت تردد خودروها و موتور سیکلت ها به محدوده میدان امام ( ره ) به شهرداری اصفهان ارائه شد که با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار گرفت.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: این طرح امروز به صورت رسمی به مرحله اجرا در آمد و نخستین ساعات صبح امروز نسبت به پاکسازی این محدوده از وجود خودروها و موتورسیکلت ها اقدام شد.
وی محدوده طرح یاد شده را از خیابان سپاه حوالی سه راه بانک تا ابتدای خیابان حافظ عنوان کرد و افزود: براساس نظر سنجی انجام شده، مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از اجرای این طرح استقبال و از شهرداری و پلیس برای اجرای آن قدردانی نمودند.
سرهنگ غلامی تصریح کرد: طرح یاد شده افزون بر اینکه از ایجاد ترافیک سنگین در این محدوده جلوگیری می کند، کاهش آلودگی هوا در این منطقه و آرامش کسبه و گردشگران را در پی دارد.
رییس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: ورود دوچرخه و درشکه به میدان امام ( ره ) اصفهان بلامانع است و این وسایل مجاز به تردد در این محدوده هستند.
د/ 7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن