تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814786060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس رویان اصفهان: شرکتهای دانش بنیان پزشکی باید تاسیس شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس رویان اصفهان: شرکتهای دانش بنیان پزشکی باید تاسیس شود اصفهان - ایرنا- رییس پژوهشکده زیست فناوری جانوری پژوهشگاه رویان در اصفهان با تاکید بر لزوم اشتغالزایی در زمینه نانوفناوری و تاسیس شرکتهای دانش بنیان در زمینه پزشکی گفت: لازم است سرمایه گذاری کلانی در این زمینه صورت گیرد هرچند این قبیل کارها دیر بازده است.


ˈ به گزارش ایرنا، محمدحسین نصراصفهانی روز چهارشنبه در نشست شورای پژوهشی استان اصفهان گفت: کشورهای پیشرفته دنیا به سمت بیو فناوری و سلول درمانی حرکت کرده اند.
وی افزود: در ژاپن به سلول های بنیادی به دید صنعت نگاه می شود و کشورهای همسایه ایران به ویژه کشورهای عربی در حال سرمایه گذاری زیاد در این زمینه هستند.
رییس پژوهشکده زیست فناوری جانوری پژوهشگاه رویان در اصفهان تصریح کرد: نخستین مقاله های سلول های بنیادی در منطقه ابتدا از ایران منتشر شد اما امروزه کشورهای عربی نیز در این زمینه فعال شده اند.
این پژوهشگر با اشاره به فعالیت های رویان گفت: این پژوهشگاه درباره سه موضوع درمان نازایی، سلول های بنیادی و تولید پروتئین های نوترکیب فعالیت می کند.
وی رویان را یکی از بزرگترین مراکز درمانی کشور درزمینه ناباروری خواند و افزود: از حدود 80 مرکز فعال در این زمینه 50 مرکز از جهاد دانشگاهی است.
نصر اصفهانی ادامه داد: ما بیمارستان های خوبی در زمینه پیوند سلول های بنیادی داریم اما مراکز تولید سلولی در کشورمان محدود است.
پ7148/ 607
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن