تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816297407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین هفته سال 92/جاده ها در تصرف مسافران نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آخرین هفته سال 92/جاده ها در تصرف مسافران نوروز استان ها- ایرنا- آخرین هفته سال درواپسین روزها با حجم مسافرت های برخی مسافران نوروزی همراه بود و گروهی از مردم برای پرهیزاز مشکلات ترافیک، راه سفر در پیش گرفتند اما گرفتار جاده های شلوغ شدند.


آخرین هفته سال با آخرین چهارشنبه سال درحالی پایان یافت که مراسم چهارشنبه سوری چند کشته و ده ها مجروح بر جاگذاشت.
اوایل هفته گذشته سیل دراستان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان رخ داد و خساراتی برجا گذاشت.
**محیط زیست و امور مرتبط
بوشهر- پروین فرشچی معاون دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور یکشنبه درگفت وگو با ایرنا در بوشهر گفت: جرایم زیست محیطی کنونی بیشتر از نقطه نظر اقتصادی دیده شده از این رو نیازمند بازنگری جدی است. ارزش زیست محیطی بسیار بالاتر از جرایم اعمال شده در این بخش است و جرایم موجود بازدارنده نیست.
تهران - «بالا سوبرا مانیام مورالی» معاون نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل متحد در ایران گفت:تهیه برنامه جهانی برای حفاظت از تالابهای ایران جزو اولویت های دفتر برنامه عمران سازمان ملل متحد (UNDP) است ویک برنامه کشوری با مشارکت دولت ایران برای حفاظت از تالابها را از سال 2012 آغاز کرده که تا 2016 ادامه دارد.
اهواز- احمدرضا لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان شنبه گفت: 80 قطعه سمندر لرستانی (امپراتور) که توسط متخلفان صید شده بود در زیستگاه های طبیعی این استان رهاسازی شد. این سمندرها از زیستگاهای طبیعی خوزستان، صید شده بودند در تهران کشف و ضبط و با تلاش این اداره کل به استان باز گردانده و در شمال خوزستان رهاسازی شدند.
کرمانشاه - ناصح باباخانی رییس اداره حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی کرمانشاه شنبه گفت: رهاسازی 21 قطعه کبک که از شکارچیان غیرمجاز کشف شده بود، در زیستگاه های طبیعی این شهرستان انجامشد.
ارومیه - مایک موزر مشاور ارشد بین المللی طرح حفاظت از تالابهای ایران سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: جوامع بین المللی آماده همکاری با ایرانیان برای حل بحران دریاچه ارومیه هستند. این مشکلی است که باید با اراده و توسط خود ایرانیان حل شود و جوامع و کارشناسان بین المللی نیز با انتقال دانش و تجربه و کمک های مالی در کنار مردم ایران هستند.
زاهدان- لویایونگ رییس دبیر خانه کنوانسیون رامسر در سوییس دوشنبه شب در نشست کارشناسان سازمان ملل متحد با استاندار سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت: احیای تالاب ها نیازمند همکاری در بخش های ملی، منطقه ای، محلی و بین المللی است.
جمعی از متخصصان و کارشناسان سازمان ملل به اتفاق شماری از مسوولان سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان روز دوشنبه برای مشاهده میدانی و بررسی آثار ناگوار خشکیدن تالاب بین المللی هامون وارد منطقه سیستان شدند.
دستگیری و شرارت
زاهدان - سرهنگ علی ملکی آهنگران فرمانده انتظامی ایرانشهر دوشنبه گفت: نیروهای انتظامی در جریان درگیری مسلحانه با اشرار در حوالی شهرستان ایرانشهر واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان موفق به دستگیری سه شرور شدند که یکی از آنها زخمی شده است.
شیراز- یک مقام آگاه در استان فارس یکشنبه گفت: تلاش چهار مهاجم برای فراری دادن یک زندانی که از شیراز به جهرم درحال انتقال بود، دو نفر از مهاجمان را که شرور و سابقه دار بودند به کشتن داد.
تاخیر هواپیما و سرگردانی مسافران
کیش - بدنبال نقص فنی هواپیمای شرکت ایران ایرتور، پرواز کیش به اهواز را 14 ساعت به تاخیر انداخت ومسافران این پروازرا سرگردان و کلافه کرد و هیچ کس پاسخگو نبود و پوزش نخواست.
675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن