تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح اقتدار نوروزی پلیس در شهرستان نیر آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح اقتدار نوروزی پلیس در شهرستان نیر آغاز شد نیر، اردبیل - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر از آغاز طرح نوروزی پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش جرایم و ایجاد آرامش و آسایش برای مردم و گردشگران این شهرستان خبر داد.


سرگرد جواد تقوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با بکارگیری نیروهای انتظامی شهرستان نیر به صورت محسوس، غیرمحسوس و شبانه روزی در این شهرستان اجرا می شود تا مردم با خیال آسوده به دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی بپردازند.
وی بیان اینکه این طرح تا 16 فروردین امسال ادامه خواهد داشت ، گفت: دراین طرح بیش از پنج هزار جلد انواع بروشور هشدارهای پلیسی و راهنمای مسافرین توزیع خواهدشد
ا اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان نیر با تلاش مضاعف سعی در ایجاد امنیت و آرامش مطلوب در محله های این شهرستان دارند تا پس از پایان تعطیلات و بازگشت مردم خاطره خوش نوروز برایشان ماندگار شود.
تقوی ابراز داشت: مردم در صورت سفر تمام جوانب امنیتی را در نظر گرفته و حداقل یک نفر از همسایگان یا فامیل مورد اعتماد را در جریان مسافرت خود قرار دهند.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی در اجرای طرح اقتدار نوروزی پلیس، افزود: مردم شهرستان نیر توجه داشته باشند که هر چند پلیس به صورت فعال برای تامین امنیت و آسایش آنان تلاش می کند ولی رعایت اصول ایمنی و نکات توصیه ای پلیس ضروری به نظر می رسد.
تقوی گفت: برای گذراندن تعطیلاتی آرام و به دور از هرگونه حادثه از مردم شهرستان نیر درخواست می شود در صورت سفر و ترک منزل به مدت طولانی اشیا و لوازم گران قیمت خود را در خانه نگهداری نکنند.
7116/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن