تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821135061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نوروزی پلیس راه در قزوین آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
طرح نوروزی پلیس راه در قزوین آغاز شد
قزوین- خبرگزاری مهر: با آغاز طرح نوروزی پلیس ماموران راهداری، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر برای تامین امنیت جاده ها و آرامش مسافران نوروزی به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، روز یکشنبه در مراسمی با حضور منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، حجت الاسلام اسماعیل صادقی دادستان، سردار میر حیدری فرمانده ناجا، سرهنگ حسینی فرمانده پلیس راه استان با رژه ماشین آلات راهداری، پلیس راه و امداد و نجات هلال احمر و اورژانس طرح نوروزی پلیس راه آغاز شد.

منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین در این مراسم گفت: با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در استان تمامی دستگاههای خدمت رسان در آماده باش کامل هستند و برای کمک به مسافران تجهیز شده اند.

وی افزود: استان قزوین به دلیل قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی 13 استان کشور از مسیرهای مهم و استراتژیک کشور محسوب می شود و با عبور روزانه صدها هزار دستگاه خودرو باید همه شرایط برای خدمت رسانی بهتر به عموم مردم با هماهنگی بین دستگاهی فراهم شود که این کار با جلسات متعددی که برگزار شد محقق شده است.

حبیبی تصریح کرد: در ستاد نوروزی حمل ونقل جاده ای و ایمنی سفر به عنوانی یکی از مهمترین موضوعات است که با همکاری تیمی زمینه خدمت رسانی بهتر فراهم شده است.

حبیبی اظهارامیدواری کرد با بسیج همه امکانات استان بتوان ایام خوش و توام با ایمنی و نشاطی را برای مسافران و گردشگران استان در تعطیلات نوروزی فراهم کرد.

عبور روزانه 400 هزار دستگاه خودرو در استان

سرهنگ مظفر حسینی رئیس پلیس راه استان هم با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده اظهارداشت:با شروع تعطیلات نوروزی شاهد بار ترافیک سنگینی در محورهای ارتباطی این استان هستیم و پیش بینی می شود در برخی محورها شاهد عبور روزانه 400 هزار دستگاه خودرو در استان باشیم.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی برای تسریع در عبور و مرور و جلوگیری از افزایش ترافیک جاده ای ضمن استفاده از همه امکانات لجستیک و خودرویی و نیروی انسانی، امیدواریم شاهد کمترین سوانح در محورهای استان باشیم.

وی از کاهش سوانح جاده ای در استان خبرداد و اظهارداشت: در استان قزوین در هفت سال متوالی شاهد کاهش تلفات جاده ای بودیم و در سال 85 سالیانه 673 نفر در محورهای ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند که این میزان امسال به 290 نفر کاهش یافته است.

فرمانده پلیس راه استان یادآورشد: تلفات جاده ای استان در سال جاری در مقایسه با سال 85 حدود 50 درصد کاهش یافته که این موفقیت مرهون فعالیت های آموزشی و فرهنگ سازی، رعایت قوانین از سوی رانندگان و حضور فیزیکی پلیس راه در جاده های استان بوده است.

 سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده ناجا در استان هم در این مراسم گفت: با اجرای طرح های ویژه در بخش های مختلف پلیس آگاهی، پلیس راه، فعالیت های درون شهری و برون شهری، پلیس 110 و معاونت اجتماعی ضمن تامین امنیت مردم برای تعطیلات نوروزی آمادگی کامل داریم.

سردار میرحیدری بیان کرد: طرح تقویت و ارتقاء امنیت اجتماعی با آغاز خریدهای نوروزی از اول اسفند ماه با بکارگیری عوامل ستادی و اجرایی در جهت کاهش آسیب ها و ارتقاء امنیت و آسایش مردم اجرا شده که خوشبختانه شاهد کاهش سرقتها هستیم.

وی افزود: طرح ویژه عبور و مرور عابران پیاده با هماهنگی شورای ترافیک شهرداری هم بخوبی اجرا شده و تداوم خواهد یافت. سرهنگ میرحیدری با اشاره به برنامه های برون شهری و کنترل وسایل نقلیه عمومی هم تصریح کرد: با بهره گیری از نیروهای دانشگاه علوم انتظامی و ماموران پلیس استان با افزایش 100 درصدی توان خود ایستگاههای مسیر را بشدت کنترل می کنیم و با استفاده از بازرسان مخفی و نامحسوس و تیم های گشتی در طول مسیر رفتار رانندگان اتوبوس و ناوگان عمومی را کنترل و رصد خواهیم کرد.

وی از فعال شدن سامانه پیامکی 110120 برای نظارت بر رفتار رانندگان اتوبوس خبرداد و اظهارداشت: در کنار تمامی شیشه های
اتوبوس ها برچسبهایی با هفت شاخص تعیین شده که صحبت کردن راننده با تلفن همراه، استفاده نکردن از کمربند ایمنی، خستگی و خواب آلودگی، رانندگی خطرناک، اشکال فنی خودرو، نقص ترمز و برف پاک کن و عدم توقف برای ادای فریضه نماز و تقدیر از راننده به دلیل رفتار مناسب از آیتم هایی است که مسافران در مورد آن نظر خواهند داد که ارسال این پیامک رایگان است و از سوی پلیس به آن توجه می شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام اسماعیل صادقی دادستان عمومی و انقلاب قزوین هم از خدمات ماموران پلیس راه و دیگر دستگاههای خدمات رسان در طرح نوروزی تقدیر کرد.

در پایان نیروهای امدادی پلیس راه، اورژانس، آتش نشانی و همیاران پلیس در مقابل مقر فرماندهی رژه رفتند.


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن