تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820958334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بحث هدفمندی یارانه ها منابع مالی خوبی برای حوزه سلامت پیش بینی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در بحث هدفمندی یارانه ها منابع مالی خوبی برای حوزه سلامت پیش بینی شد گرگان - ایرنا - نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد که برای سال 93دولت و مجلس نوید خوبی را دربخش بهداشت ودرمان به مردم دادند و در بحث هدفمندی یارانه ها منابع مالی مناسبی در حوزه بهداشت و سلامت پیش بینی شده است.


به گزارش ایرنا، ˈعیسی امامیˈ عصر روز گذشته در آیین افتتاح بخش دیالیز بیمارستان صیاد شیرازی شهرستان گرگان، اظهار کرد: در این راستا می توان گفت بیشترین سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و سلامت انجام شده که در تاریخ انقلاب کم سابقه است.
وی با بیان اینکه در بسیاری از شاخصه ‎های بهداشت و درمان، عقب ماندگی‎ های جدی وجود دارد، یاداور شد: در چند سال اخیر سرمایه گذاری های زیرساختی خوبی در بخش درمان صورت گرفته است.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید ظرفیت مدیریتی در بخش علوم پزشکی و درمانی استان بسیج شود و با همکاری نمایندگان استان از ظرفیت توسعه زیرساخت ‎ها به بهترین نحو استفاده گردد.
امامی با اشاره به اینکه تامین تجهیزات و امکانات حوزه سلامت باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: سرمایه گذاری در این بخش با جدیت پیگیری می‎ شود تا آنچه در سال 93 لازم است، محقق شود.
وی ارتقاء خانه های بهداشت را یکی از برنامه های مهم سال 93 دانست و گفت: دولت تلاش دارد تا در این سال شرایط خانه های بهداشت را در تمام کشور ارتقاء دهد.
نماینده گرگان و آق قلا همچنین اظهار کرد: برنامه ریزی هایی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای ارتقاء وضعیت سلامت در استان انجام شده ،کاملا هدفمند است و نشان می دهد که دانشگاه در بخش بهداشت و درمان روند توسعه ای در پیش گرفته است.
بعداز پایان مراسم افتتاح عیسی امامی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گلستان از لینک شتاب دهنده خطی در بیمارستان 5آذر گرگان که با پیگیری ها و جذب بخشی از منابع مالی توسط این نماینده در هفته گذشته افتتاح شده بود و نیز بیمارستان دزیانی بازدید کرد.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن