تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مازندران استانی مناسب برای تفرج و گردشگری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مازندران استانی مناسب برای تفرج و گردشگری است ساری-ایرنا- استاندار مازندران با اشاره به افزایش نقش دستگاه های امنیتی در حفظ و آرامش جامعه ، گفت: مازندران استانی امن و مناسب برای تفرج و گردشگری است.


ˈ ربیع فلاح ˈ روز پنجشنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران در ساری با تاکید بر روان سازی تراکم ترافیکی در تعطیلات نوروزی افزود: هم اکنون وضعیت جاده های مازندران از نظر ترافیکی روان است.
وی ادامه داد :نیروی انتظامی وظیفه محوری در حفظ امنیت جامعه ایفا می کند.
فلاح با بیان اینکه امروز مازندران قطب گردشگری کشور شده است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات رسان با اتحاد و همدلی برای آماده سازی استان برای ورود گردشگران شبانه روزی تلاش می کنند.
نماینده عالی دولت در مازندران به اهمیت جلوگیری از آسیب های اجتماعی در نوروز اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برنامه های متنوعی طراحی کرده است.
رییس شورای تامین مازندران با تاکید بر ارتقا فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با هدف کاهش تراکم ترافیکی و تلفات جاده ای گفت: با تلاش نیروهای انتظامی این موضوع مورد توجه شهروندان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه فرمانداران در زیباسازی ورودی های شهر جدی باشند، افزود: نظارت بر نظافت سرویس های بهداشتی و مجتمع های بین راهی بیشتر شود.
سرتیپ دوم پاسدار ˈ مسعود جعفری نسبˈ فرمانده انتظامی مازندران نیز از آمادگی 10 هزار نیروی انتظامی و امنیتی برای تامین امنیت در نوروز خبر داد و افزود: نیروهای انتظامی در نوروز وظیفه تامین امنیت گردشگران را عهده دار هستند.
وی با اشاره به اینکه اقتدار نیروی انتظامی، اقتدار نظام است، گفت: با اجرای طرح های مقابله با آسیب های اجتماعی، بسیاری از مناطق آلوده استان به محلی برای انجام فعالیت های فرهنگی تبدیل شده است.ک/3
2585/503
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن