تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820932161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خمینی شهر آماده پذیرایی میهمانان نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خمینی شهر آماده پذیرایی میهمانان نوروزی است خمینی شهر – اصفهان - شهردار خمینی شهر گفت: جاذبه های طبیعی و تاریخی خمینی شهر در مجاورت با شهر اصفهان، آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی است.


ˈعلی اصغر حاج حیدریˈ روز پنجشنبه با عرض تبریک سال نو به همه میهمانان و مسافرین و بازدید کنندگان نوروزی اظهار کرد: مجموعه شهرداری خمینی شهر با برنامه ریزی های خوب، پذیرای گردشگران و مسافرین است.
حاج حیدری در باره جذابیت های خمینی شهر گفت: چشمه و آبشارهای طبیعی لادر و لاوه، منازل تاریخی مجیر و سرتیپ سدهی، برج کبوتر خانه دستگرد و امامزاده سید محمد و مساجد تاریخی جامع و کهن شهر آماده پذیرایی و بازدید علاقه مندان است.
وی با بیان اینکه به برکت باران های اخیر آبشارهای طبیعی لادر و لاوه از جذابیت خیلی خوب برای مسافرین برخوردار شده است، گفت: همه مسافرین نوروزی علاقه مند می توانند در کمال آرامش و به همراه خانواده های خود از مناظر طبیعی و کوهستانی خمینی شهر استفاده کنند.
وی افزود: شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری به کمک اعضاء ستاد اسکان نوروزی شهرستان آماده ارائه هرگونه خدمات مورد نیاز به مسافرین هستند.
به گزارش ایرنا، ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان به همراه تیم های ثابت هلال احمر واقع در ورودی های شهر خمینی شهر آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافرین نوروزی است.
ت/7145/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن