تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک در محور فیروزکوه روان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ترافیک در محور فیروزکوه روان است فیروزکوه- ایرنا- مسؤول وقت پلیس راه فیروزکوه- دماوند با اشاره به روانی بار ترافیکی در محور فیروزکوه، خواستار احتیاط هر چه بیشتر رانندگان شد.


سروان ˈیوسف رجبی بشلیˈ دقایقی پیش در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: بحمدالله ترافیک محور فیروزکوه روان است و مشکل خاصی در تردد خودروها وجود ندارد.
وی گفت: ممنوعیت تردد تریلی ها و کامیون ها بجز حاملان مواد سوختی و مواد فاسدشدنی از ساعت 12 دیروز (سه شنبه) در مسیر تهران به قائمشهر و بالعکس آغاز شده و تا ساعت یک بامداد سه شنبه پنجم فروردین ماه 93 ادامه دارد.
سروان رجبی افزود: هشت تیم محسوس و یک تیم نامحسوس همراه با دوربین های هوشمند، طول مسیر محور را تحت پوشش دارند و حتی محورهای روستایی توسط پلیس راه روستایی کنترل می شود.
وی از احتمال مه گرفتگی برخی نقاط کوهستانی محور بخصوص در غروب و ساعات پایانی روز خبر داد و خواستار آن شد تا کاربران جاده زنجیرچرخ به همراه داشته و از کارکرد مناسب وسایل گرمایشی خودروها اطمینان حاصل کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به وقوع 2 مورد خسارت جزئی در محور، خواستار آن شد تا رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده، از هر گونه عجله و شتاب بپرهیزند و مراقب فرزندان خود باشند.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن