تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز توزيع ميوه طرح تنظيم بازار در بازارهاي شهرداري از 27 اسفندماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۰ب.ظ)
در آستانه نوروز 93 صورت گرفت؛ آغاز توزيع ميوه طرح تنظيم بازار در بازارهاي شهرداري از 27 اسفندماه براي نوروز 93 بيش از 5000 تن سيب و پرتقال در بازارهاي شهرداري در نظر گرفته شده و شهروندان مي‌توانند در طول ايام نوروز نسبت به خريد موارد مورد نياز اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، جلال قرباني بيان کرد: با توجه به هماهنگي‌هاي انجام شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت و معرفي بهره‌برداران بازارها جهت دريافت سهميه ميوه طرح تنظيم بازار، اين طرح در کليه بازارهاي ميوه و تره‌بار فعال در سطح شهر مشهد در حال اجرا است.
وي افزود: عرضه ميوه تنظيم بازار از 27 اسفند ماه در بازارهاي سطح شهر مشهد آغاز و تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه خواهد داشت و شهروندان مي‌توانند با مراجعه به بازارهاي ميوه و تره‌بار سطح شهر غرفه‌هاي تعيين شده را توسط بنرهاي نصب شده شناسايي و اقدام به خريد کنند.
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري مشهد ادامه داد: به منظور کاهش ترافيک در اين ايام و افزايش دسترسي شهروندان و زائران به ميوه تنظيم بازار علاوه بر بازارهاي ميوه و تره‌بار و بازارهاي ارزاق عمومي، 15 مکان در سطح شهر جهت استقرار کانتينرهاي توزيع ميوه تعيين شده و شهروندان مي‌توانند با مراجعه به اين کانتينرها ميوه و تره‌بار طرح تنظيم بازار را با قيمت مصوب دولتي تهيه کنند.
وي افزود: بازارهاي ميوه و تره‌بار و ارزاق عمومي شهرداري مشهد با پراکنش مناسب در سطح شهر راه‌اندازي شده تا شهروندان بتوانند در کوتاهترين زمان ممکن و طي کوتاهترين سفر درونشهري مايحتاج مورد نياز خود را تهيه کنند.
به گفته قرباني تاکنون 42 بازار ميوه و تره‌بار و ارزاق عمومي در سطح شهر راه اندازي شده است که در ايام نوروز نيز به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري مشهد ادامه داد: براي نوروز 93 بيش از 5000 تن سيب و پرتقال در بازارهاي شهرداري توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شده و شهروندان مي‌توانند با خيال آسوده از بابت ثبات قيمت ميوه در طول ايام نوروز نسبت به خريد آن اقدام کنند.
قرباني گفت: ‌ميوه‌هاي عرضه شده در قالب طرح تنظيم بازار شامل سيب و پرتقال است که هر کيلوگرم سيب با قيمت 3200 تومان و هر کيلوگرم پرتقال با قيمت 1800تومان به شهروندان و زائران عرضه مي‌شود.
وي در ادامه با اشاره به فعاليت ويژه بازارهاي ميوه و تره‌بار و ارزاق عمومي در سطح شهر عنوان کرد: با توجه به افزايش تقاضا در ايام نوروز بازارهاي شهرداري با افزايش ساعت کار خود، خدمات گسترده‌اي را به شهروندان عرضه مي‌کنند که از جمله آنها مي‌توان به ارائه ويژه براي کالاهاي پرمصرف همچون پنير، تن ماهي، ماکاروني، رب و روغن با 25 درصد تخفيف اشاره کرد.
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري مشهد افزود: اين در حالي است که اين تخفيف ويژه، فارغ از تخفيفات دائمي بازارها شامل 4.5 درصد تخفيف براي مواد پروتئيني، 5 الي 10 درصد تخفيف در مواد شوينده و بهداشتي و 10 درصد تخفيف در ارزاق عمومي است.
وي در پايان با اشاره به نظارت بر نحوه فعاليت بهره‌برداران در بازارهاي شهرداري عنوان کرد:‌ در هر بازار يک نماينده از سازمان ميادين به عنوان ناظر بازار حضور دارد و فعاليت بهره‌برداران را در طول فعاليت آنان پايش مي‌کند و شهروندان مي‌توانند هر گونه تخلف را از طريق وي پيگيري و شهروندان مي‌توانند قيمت‌هاي کليه محصولات و نشاني بازارها را از سايت سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري مشهد دريافت کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن