تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع بازنشستگی کارکنان به نحو شایسته در جامعه تبیین نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

موضوع بازنشستگی کارکنان به نحو شایسته در جامعه تبیین نشده است یاسوج - ایرنا - معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به نظر می رسد فلسفه وجودی و معنای حقیقی موضوع مهم بازنشستگی به طور شایسته از سوی رسانه های ارتباط جمعی و نخبگان در جامعه تبیین نشده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید محنایی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان شرکت آبفای روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی افسردگی ها و دغدغه های دوران بازنشستگی در کشور و این استان، افزود: باید با تدبیر و برنامه ریزی صحیح جلوی برخی خمودگی ها و کسالت های دوران بازنشستگی گرفته شود.
وی بازنشستگان را از سرمایه های اصلی یک دستگاه اجرایی خواند و بیان کرد: سازمان های مربوطه باید نهایت استفاده را از اندوخته ها و تجارب ارزنده سال ها کار و تلاش افراد بازنشسته ببرند.
محنایی بازنشستگان را به کار و فعالیت بیشتر، مطالعه، تفریح و سرگرمی های مثبت فرا خواند و اظهار کرد: بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی انسان است که باید با تدبیر بیشتر نسبت به این مهم برخورد شود.
وی با بیان اینکه بازنشستگی رویداد مهمی است که از جنبه های گوناگون قابل مطالعه و بررسی است، عنوان کرد: بازنشستگی به عنوان یک فرآیند مثبت می تواند تغییراتی در زندگی افراد ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت آبفای روستایی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین بر استفاده مطلوب از تمام ظرفیت های موجود و اندوخته های ارزشمند بازنشستگان در صنعت آب و فاضلاب تاکید کرد.
فیض الله پاسره افزود: تجارب ارزنده بازنشستگان پشتوانه محکمی برای کسب موفقیت های بیشتر در هر دستگاه اجرایی است.
وی با تقدیر از تلاش های 30 ساله بازنشستگان شرکت آبفای روستایی کهگیلویه و بویراحمد از آنان خواست با ارتباط مستمر تجارب و اندوخته های ارزشمند خود را در اختیار سایر کارکنان این شرکت برای خدمات رسانی مطلوبتر به مردم استان قرار دهند.
در این آیین با حضور مجید محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از 40 بازنشسته شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تجلیل شد.
671/7530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن