تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815259121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حلقه های صالحین بسیج نیاز جامعه است/تبیین سیره عملی ائمه اطهار (ع) در بین مردم ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز حسینی مطلق عنوان کرد:
حلقه های صالحین بسیج نیاز جامعه است/تبیین سیره عملی ائمه اطهار (ع) در بین مردم ضروری است
کرج - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز  گفت: حلقه های صالحین بسیج نیاز امروز و فردای جامعه است.



به گزارش خبرنگار مهر، همایش برترین حلقه های صالحین بعد ظهر پنجشنبه در حسینیه ثارالله سپاه استان البرز و با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

سردار بهرام حسینی مطلق در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهارداشت: با توجه به نیاز جنگ سخت در دوران دفاع مقدس و با توجه به رشادت های شهدای ایران اسلامی دشمن در 8 سال جنگ تحمیلی نتوانست نتیجه مطلوبی بگیرد. حسینی مطلق در ادامه تاکید کرد: با توجه به تغییر رویه دشمنان ایران اسلامی و روی آوردن به تهاجم فرهنگی مدیران در حوزه فرهنگ باید بیش از پیش به فعالیت های دشمنان در حوزه فرهنگ توجه و هوشیار باشند.
مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه در حلقه های صالحین بررسی می شود حسینی مطلق تصریح کرد: تدابیر رهبری در حوزه مقابله با توطئه های دشمنان در سال 88  نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد. وی در ادامه یادآور شد: با توجه به اتفاقات سال 88 نیاز به بصیرت بیش از پیش دیده شد و خوشبختانه حلقه های صالحین تشکیل و مسایل سیاسی و اجتماعی جامعه در این حلقه ها بررسی می شود.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: مسئولین باید بیش از گذشته به حلقه های صالحین اهمیت دهند و بر تبیین و معرفی سیره عملی ائمه اطهار (ع) در بین مردم به خصوص جوانان در جامعه تلاش کنند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام نوروز افزود: حضرت فاطمه (س) هدیه خداوندی به انسان ها است، مردم زمان آن حضرت قدر ایشان را ندانستند و بشریت در آن دوران از این نور درخشنده بی نصیب و به بهره شد.
وصیت نامه حضرت فاطمه یک وصیت نامه اخلاقی، سیاسی و اقتصادی است حجت الاسلام محمد جواد موحد در ادامه اظهار داشت: اگر به زندگی حضرت زهرا (س) توجه کنیم در عمر کوتاه ایشان ایمان واقعی را خواهیم یافت.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز تاکید کرد: وصیت نامه حضرت فاطمه زهرا (س) یک وصیت نامه اخلاقی، سیاسی و اقتصادی است و بر همه زنان ایران اسلامی واجب است که به این وصیت نامه عمل کنند و از فعالان در حلقه های صالحین می خواهیم تا با بهره جستن از قرآن کریم افرادی با ایمان و جدا ناشندنی از قرآن تربیت کنند.

موحد در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی جهان همه مستکبرین عالم مقابل عدالت خواهی ملت ایران ایستاده اند ولی ما مسلمانان ایران اسلامی باید برای حفظ هویت دینی، شرعی، اعتقادی و بین المللی خود از جان دل مایه بگذاریم. گفتنی است، در این همایش از سه مربی نمونه، سه سرگروه حلقه کودکان، سه سرگروه حلقه نوجوانان، سه سرگروه حلقه جوانان، سه سرگروه حلقه میانسالان، و همچنین سه سرگروه حلقه پیشکسوتان گروههای صالحین بسیج با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر تجلیل شد و از فعالان نمونه در حوزه تعلیم و تربیت و مربیان این حوزه در پایگاهها و نواحی بسیج نیز تقدیر بعمل آمد.
 


۱۳۹۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن