تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات پاکسازی ورودی های شهر اردبیل آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عملیات پاکسازی ورودی های شهر اردبیل آغاز شد اردبیل - ایرنا - در اجرای برنامه های استقبال از بهار عملیات پاکسازی ورودی های شهر اردبیل با مشارکت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل آغاز شد.


به گزارش ایرنا ، شهردار اردبیل روز چهارشنبه گفت: در این عملیات هر چهار ورودی اصلی شهر از ابتدای محدوده شهری تا محل پاسگاه پلیس راه به مدت سه روز از زباله ها و نخاله ها پاکسازی خواهد شد.
صدیف بدری هدف از برگزاری این عملیات را پاکسازی و آماده سازی ورودی های شهر برای استقبال و پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی بیان کرد.
وی افزود: با این اقدام ثابت می کنیم که پاکی و زیبایی محیط و طبیعت پیرامون شهر به اندازه پاکیزگی داخل محدوده شهر برای ما مهم بوده و تلاش می کنیم در حد توان خود نسبت به انجام این وظیفه مهم با همکاری سایر دستگاه های مربوطه اقدام کنیم.
رییس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز آغاز عملیات پاکسازی ورودی های شهر را مقدمه برنامه های در نظر گرفته شده برای استقبال مناسب از گردشگران نوروزی و تلطیف فضای عمومی و پیرامون شهر برای شهروندان ذکر کرد.
حجت الاسلام محمدرضا سرداری افزود: نظافت شهری ، پاکسازی معابر و میادین مختلف و ورودی های شهر از برنامه ریزی های اولویت دار شهرداری است.
594/1234/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن