تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815376138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در تبریز 13 نفر اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در تبریز 13 نفر اعلام شد تبریز- ایرنا - مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در سه شنبه شب آخر سال 13 نفر مصدوم در تبریز به تکنسین های اورژانس 115 استان مستقر درمیادین شهر مراجعه کردند.


حبیب حسینقلی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج آمبولانس این مرکز در میادین اصلی شهر مستقر بودند که 13 نفر مراجعه حضوری داشتند.
وی گفت: از این تعداد یک نفر به دلیل ضربه به چشم به بیمارستان منتقل و 12 نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز گفت: خوشبختانه اتفاقی که به دلیل جشن و سرور مردم در چهارشنبه آخر سال منجر به آتش سوزی شود، در این شهر گزارش نشد.
رضا برهان افزود: 11 حادثه در 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تبریز رخ و به ستاد فرماندهی سامانه 125 سازمان آتش نشانی تبریز گزارش شده که علت این حوادث در بی احتیاطی و کم توجهی به اصول و مقررات ایمنی بوده است.
وی ادامه داد: یک مورد خودرو، چهار مورد تجاری، دو مورد نخالـه، دو مورد مسکونی، یک مورد کارگاه تولیدی کفش، یک مورد سطل زباله بوده که با تلاش آتش نشانان در کمترین زمان ممکن خاموش و مانع از سرایت به سایر اماکن شد.
برهان اظهار کرد: در جریان این حوادث دو نفر دچار آسیب دیدگی جزیی شده بود که به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
6120/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن