تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در کرمان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در کرمان افتتاح شد کرمان - ایرنا - ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان با حضور فرماندار، مدیرکل آموزش و پرورش ، معاون فرمانده انتظامی و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در هنرستان مدرس ناحیه دو کرمان افتتاح شد.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، فرماندار کرمان در آیین گشایش ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان، گفت: آموزش و پرورش زیربنا و بنیان اساسی تاثیرگذار در سایر نهادهاست و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
ˈبهنام سعیدیˈ افزود: اگر بخواهیم شاهد تعالی فرهنگ، اقتصاد، سیاست و بسیاری از موارد دیگر به نحو مطلوب باشیم باید به آموزش و پرورش توجه کرد و تنها تفکر آموزش و پرورش می تواند مسیر را برای پیشرفت باز کند.
وی ادامه داد: استان کرمان کلکسیونی از جاذبه های گردشگری و تاریخی است و وجود آثاری همچون تپه کنار صندل، ارگ بم، بازار کرمان و غیره نشان از قدمت 12 هزار ساله این خطه دارد.
وی گفت: در کنار این موارد خصوصیات معنوی، فرهنگی و اخلاقی کرمانی ها در جهان زبانزد است و با این ظرفیت بالا، توقعات نیز زیادتر می شود و انتظار دیگری از مردم این خطه دارند.
سعیدی، تصریح کرد: کرمان امروز به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می شود و شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی زیادی است.
فرماندار کرمان، افزود: طی دو ماه گذشته شاهد حضور وزیر فرهنگ کشور ایتالیا و سفیر چین به کرمان بودیم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان نیز گفت: آموزش و پرورش کرمان در سال گذشته پذیرای 120 هزار نفر و بیش از 15 هزار خانوار در شهر کرمان بوده است.
سید ˈداوود ملکیˈ افزود: آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در تعطیلات نوروز سال گذشته 70 مدرسه و ناحیه دو 86 مدرسه را به اسکان مسافران نوروزی اختصاص داد.
وی با اشاره به تدارک تعدادی کلاس در بخش انتظار اسکان نوروزی، تصریح کرد: سال جاری 30 باب کلاس درس را به عنوان انتظار اسکان نوروزی در نظر گرفته ایم.ک/1
7433/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن