تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804160523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفرجگاههای بروجرد آماده استقبال از مسافران نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تفرجگاههای بروجرد آماده استقبال از مسافران نوروزی بروجرد - ایرنا - شهرستان بروجرد به دلیل برخوردار بودن از جاذبه های تفریحی، تاریخی و مذهبی هرساله در ایام تعطیلات نوروز پذیرای میهمانان و گردشگرانی از استانهای مختلف کشور است.


به گزارش ایرنا منطقه سرسبز ˈگلدشتˈ بروجرد از جمله تفرجگاههای این شهرستان است که بیشتر مسافران و گردشگران با نام و ویژگیهای طبیعی این مکان به خوبی آشنایی دارند.
این منطقه که در غرب بروجرد واقع شده در تمامی فصول سال زیبایی قابل توصیفی داشته و همیشه موردپسند مسافران، گردشگران و شهروندان بروجردی می باشد.
دو طرف جاده گلدشت بروجرد مملو از باغ های سیب است که در فصل بهار دیدن شکوفه های درختان، چشم هر رهگذری را به خود خیره نموده و انتهای این باغها نیز به رودخانه پر آب گلرود ختم می شود.
ˈتپه چغاˈ که به تپه شهدا تغییر نام یافته از دیگر تفرجگاههای بروجرد است که در بالاترین نقطه غربی این شهر واقع شده و مشرف بر تمام نقاط بروجرد می باشد وبا داشتن امکانات تفریحی مانند دریاچه مصنوعی و هتل بین المللی برای خانواده ها مکانی زیبا برای گذراندن تعطیلات نوروزی است.
دراین مکان نیز تندیسهای زیبایی از حیات وحش و شخصیتهای اسطوره ای مانند ˈآرش کمانگیرˈ و انواع وسایل بازی وجود دارد که دیدن هر یک از آنها برای مسافران لذت بخش خواهد بود.
پارک بهشتی بروجرد نیز یکی از پارکهای بزرگ بروجرد است که به دلیل قرار گرفتن یک سماور و قوری بزرگ در آن، مسافران اقدام به توقف کوتاه مدت در آن و تهیه عکس و فیلم از آنها می کنند.
بیشترمحورها و جاده های خروجی و حاشیه شهر بروجرد به روستاهای خوش آب و هوایی ختم می شود که زیبایی های آن در تمامی فصول سال چشم هر بیننده را به خود خیره می کند.
روستای ˈوناییˈ که در شمال غربی بروجرد واقع شده یکی از همین مناطق است که بیشترگردشگران و به ویژه کوهنوردان با نام این منطقه به خوبی آشنا هستند.
مشاهده زیباییهای جاده این روستا، تصویری به یادماندنی از زیباییهای بروجرد را برای مسافران تداعی خواهد نمود.
بیش از ‎ 70بوستان بروجرد نیز با داشتن امکانات و زیباییهای ویژه در ایام نوروز پذیرای مسافرانی هستند.
ˈباغ فدکˈ یکی دیگر از تفرجگاههای بروجرد است که طی سالهای اخیر شهرت زیادی بین مسافران یافته که وجود سه دریاچه بزرگ در این باغ و قایقرانی دراین مکان برای خانواده های مسافر به ویژه جوانان بسیار دل انگیز است.
در بخش دیگری از این مکان باغ پرندگان وجود دارد که انواع پرنده و گونه های جانوری نادر و کم نظیر در آن نگهداری می شود و مورد توجه شهروندان بروجردی و میهمانان نوروزی و تابستانی بوده است.
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز بروجرد گفت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز، بوستانهای این شهرستان برای استقبال از مسافران آماده شدند.
ˈشهرام تقویˈ افزود: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و بمنظور ساماندهی و آماده سازی فضاهای سبز شهری، سازمان پارکها و فضای سبز اقدام به آماده سازی بلوارها و میادین نموده است.
وی اضافه کرد: کاشت گلهای فصلی و انواع نهال در بلوارها ، جمع آوری علف ها و ضایعات گیاهی و رنگ امیزی بلوارها نیز انجام شده است.
تقوی تعمیر لامپها و ایجاد روشناییهای رنگی در پارکها و بلوارهای شهر، واکاری درختان و کاشتن گلهای فصلی از نوع بنفشه در بوستانها و میادین اصلی و ورودیهای شهر را از دیگر فعالیتهای سازمان پارکها و فضای سبز در آستانه نوروز عنوان کرد.
وی افزود: در راستای زیبایی منظر شهری و در استقبال از مسافرین نوروزی حوزه توسعه و تاسیسات سازمان پارکها و فضای سبز در اقدامی دیگر دو دسته گل تزئینی را طراحی و در میدان آیت الله بروجردی و میدان شهدا جانمایی گردید.
به گفته وی حدود 100 پارک در بروجرد وجود دارد که مجموعه تفریحی ترنجستان، پارک فدک، پارک مادر، پارک معلم و شهید بهشتی از بزرگترین پارکهایی است که هر ساله مورد توجه مسافران نوروزی بوده است.
7189/542
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن