تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان تربت حیدریه آماده استقبال از بهار و مسافران نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندار: شهرستان تربت حیدریه آماده استقبال از بهار و مسافران نوروزی است تربت حیدریه - ایرنا - معاون عمرانی فرمانداری ویژه تربت حیدریه گفت: این شهرستان با تمام توان و ظرفیت آماده استقبال از بهار و مسافران نوروزی است.


ˈسیف الله محمدیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: ستاد تسهیلات سفر تربت حیدریه برای رسیدگی و پیگیری امور در چهار بخش این شهرستان با محوریت بخشداران تشکیل شده است.
وی گفت: ستاد ویژه تسهیلات سفر با کمیته های فرعی 12 گانه در ستاد مرکزی، هماهنگی لازم را به عمل آورده تا رفاه خوبی برای مسافران و زائران در تربت حیدریه فراهم کند.
معاون عمرانی تربت حیدریه اظهار داشت: این کمیته ها حداکثر ظرفیت و پتانسیل این شهرستان را در زمینه های اسکان و اقامت ، خدمات بهداشتی و درمانی ،خدمات انتظامی و امنیتی، امداد خودرو، حمل و نقل مسافر، ترافیک و خدمات جاده ای، بازرسی و نظارت بر ارائه خدمات بازرگانی و فعالیت های مراکز عرضه مواد غذایی، رستوران ها ، آشپزخانه ها، واحد های اقامتی و نرخ خدمات را برعهده دارند.
فتحی نیا افزود: ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تربت حیدریه در مواقع بارش های رگباری بهاری و بروز سیل، آمادگی در مقابل حوادث طبیعی، ضمن بسیج کلیه امکانات در آماده باش کامل قرار می گیرد.
وی بیان کرد: کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی با محوریت شهرداری ها موظف شدند نسبت به آماده سازی فضاهای شهری ، پارک ها، کمپ ها ، بهسازی ورودی شهر ها، تهیه بروشور ها و پلاکاردهای راهنمای مسافر و اطلاع رسانی از جاذبه های گردشگری و معرفی شهرستان تربت حیدریه اقدام کنند.
او با اشاره به استقرار چادر راهنمای مسافر در مبادی ورودی شهرها، گفت: برای ساماندهی واحد های استقراری پایگاه های امداد و نجات ، هلال احمر، اورژانس 115 ، پلیس راه در مکانهای مهم شهرستان و مراکز بخش های تربت حیدریه در مبادی ورودی به صورت متمرکز استقرار پیدا می کنند.
معاون فرماندارتربت حیدریه اظهار داشت: کمیته اسکان و اقامت با محوریت آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل و موظف شد نسبت به آماده و تجهیز مدارس ، خانه معلم ، خوابگاه ها و هماهنگی با اداره اوقاف ، دانشگاها و شهرداری ها از کلیه ظرفیت های خاص مراکزاقامتی و محل های اسکان نسبت به نصب تابلو های راهنما و اطلاع رسانی اقدام کند.
وی افزود: کلیه کمیته ها در شهرستان تربت حیدریه از 25 اسفند ماه سال جاری تا 16 فروردین 1393 جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی به حالت آماده باش خواهند بود.
2691/659
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن