تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804031947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان زرند برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرستان زرند برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده است زرند - ایرنا - معاون فرماندار زرند از آمادگی کامل این شهرستان برای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.


علی صادق زاده عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از مردم زرند به عنوان یکی از میهمان نوازترین مردمان ایران یاد کرد و افزود: شهروندان زرندی از قدیم به صداقت، خوشرویی و میهمان نوازی معروف بوده اند.
وی برپایی سه ایستگاه راهنمای مسافران در مبادی ورودی شهر زرند، اختصاص 45 خوابگاه برای اسکان مسافران نوروزی، آماده کردن آستان مقدس امامزاده عبدالله مطهرآباد و زائرسرای آن را از فعالیت های انجام شده برای پذیرایی از میهمانان نوروزی اعلام کرد.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی برای خدمات رسانی و رفاه حال مسافران نوروزی صورت گرفته است، افزود: از همه مسافران نوروزی و گردشگران دعوت می شود از جاذبه های متعدد تاریخی و طبیعی شهرستان زرند دیدن کنند.
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند هم گفت: آثاری همچون مسجد جامع باب هویز، ارگ ابراهیم آباد، حمام احمدآباد، عمارت خانی و قلعه ختم مستند سازی شده است.
محمد اسلامی افزود: روستای تاریخی گیسک که در فاصله 10 کیلومتری از شهر زرند و در مسیر زرند -راور قرار گرفته، از کم نظیرترین روستاهای تاریخی در استان کرمان است که ثبت ملی شد.
وی با تاکید بر اینکه این روستا از نظر نوع معماری، طریقه رنگ بندی، شکل و استقرار روستا بسیار حایز اهمیت است، خاطرنشان کرد: چشم اندازهای بکر طبیعی و آبشار آن نیز جالب توجه است.
وی افزود: قلعه فتح آباد،خانه و قلعه اصفهانی، بازار زرند، قلعه بهاء آباد، مسجد قلعه و قلعه دشتخاک از جمله آثار به ثبت رسیده در این شهرستان هستند.
اسلامی اظهار کرد: کار مستندسازی سوهان زرندی برای ثبت ملی انجام شده است و بزودی سوهان زرند که یکی از مرغوب ترین و ناب ترین شیرینی های اصیل ایرانی و از برترین سوغات های استان کرمان به شمار می رود ثبت ملی می شود.
شهرستان زرند با جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی در تعطیلات نوروزی 93 پذیرای میهمانان و مسافران نوروزی است.
از مرکز استان کرمان به سمت شمال غرب بعد از طی 75 کیلومتر به شهرستانی با آب و هوای معتدل و محصولاتی متنوع و مردمانی میهمان نواز می رسیم.
امامزاده های عبدالله مطهرآباد، سلطان سید ابراهیم داهوئیه، حمزه زرندوئیه، بهاءالدین خالق آباد و قدمگاه علی ابن ابیطالب از جمله اماکن زیارتی این شهرستان است.
در کنار بازار تاریخی زرند، مسجد 700 ساله حسینیه قلعه، برج زرندوئیه، چهار برج یزدان آباد و دیگر آثار و بناهای تاریخی، چشم اندازهای زیبا و طبیعت بکر مناطق سرتخت، اسفند، جرجافک، باب هویز، بادیز، حتکن، سربنان و دشتخاک گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند.
روستای گیسگ یکی از زیباترین گردشگاه های زرند در شمال این شهرستان است که در 10 کیلومتری محور زرند - راور قرار گرفته است و بواسطه دیدنی های فراوان و گاه منحصر به فرد، گیسک را به عنوان اکو موزه روستایی استان کرمان می شناسند.
از معروفترین سوغات زرند می توان پسته و سوهان اعلای زرند را نام برد.
سوهان زرند برای میهمانی ها یک پذیرایی سالم و خوشمزه و سوغاتی ارزشمند و فراموش نشدنی محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد.
مسافران و میهمانان نوروزی می توانند با سفر به شهرستان زرند ضمن بازدید از این آثار تاریخی و طبیعی از هوای فرح بخش و محیط مصفی و پاکیزه آن بهره مند شوند.ک/3
7434/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن