تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803363115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان اقتصادمقاومتی را برای توسعه و نشاط جامعه در دستور کار قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوولان اقتصادمقاومتی را برای توسعه و نشاط جامعه در دستور کار قرار دهند رشت - ایرنا - معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید رییس جمهوری گفت: مسوولان اقتصاد مقاومتی را برای توسعه و نشاط جامعه در دستور کار قرار دهند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد احمدی پورˈ عصر سه شنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان شفت افزود: مسوولان تحقق اقتصاد مقاومتی را به عنوان یکی از مهمترین وظایف خود بدانند و از تشریفاتی عمل کردن در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری دوری کنند.
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با هدف رفاه و با استفاده از تمام ظرفیت های داخلی، بهره مندی درست از منابع و جلوگیری از اسراف است که در دستور کار دولت و دولتمردان در جهت شادابی، نشاط و توسعه همه جانبه کشور قرار دارد.
معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه پرهیز از افراط و تفریط نگرش دولت در انتخاب مدیران است، گفت: ملاک انتخاب مدیران شهرستان ها علاوه بر اعتقاد به گفتمان تدبیر و امید و اعتدال گرایی و همچنین بهره مندی از ظرفیت ها و نیروهای بدنه هر وزارتخانه، توانمندی و کارآمدی است.
وی توانمندی افراد به مسائل سیاسی ، آگاهی به مسائل روز و تحصیلات و تخصص لازم را از دیگر ملاک های در نظر گرفته شده در انتخاب مدیران دانست.
احمدی پور ادامه داد: مسوولان شفت با همکاری و تعامل لازم با فرماندار جدید و همچنین با شناسایی مزیت ها و قابلیت ها، توسعه این شهرستان مستعد را سرعت بخشند.
وی با بیان اینکه در نظر گرفتن کیفیت و کمیت امور و انجام آنها در زمان کار کوتاه با راندمان بیشتر خواسته دولت از مدیران دستگاه های اجرایی است، گفت: مدیران شهرستان باید عرصه مدیریتی خود را در داخل یک دولت کوچک در سطح شهرستان ببینند و تلاش بیشتری برای حل مشکلات داشته باشند.
احمدی پور اسلام، مردم و رهبری مقام عظمای ولایت را سه اصل اساسی برای ایجاد ظرفیت های بزرگ در کشور نام برد و تصریح کرد: جبران ضعف ها و تقویت قوت های گذشته ، از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت و مسوولان نظام است که به یقین موجب ترقی و توسعه همه جانبه خواهد شد.
وی اضافه کرد: با آغاز دهه چهارم عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور به یک ذائقه جدید نیاز داشت تا بر اساس این گفتمان، بتواند بر مشکلات فائق آید و این کار با انتخابات ریاست جمهوری امسال محقق شد.
نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با قدردانی از زحمات ˈجواد شفیعی ثابتˈ پیگیری مطالبات به حق مردم در زمینه ایجاد اشتغال، تولید و فراهم آوردن امکانات زیرساختی را ضروری دانست و خواستار پیگیری جدی مسوولان برای ارتقای شاخص های توسعه این دو شهرستان شد.
ˈناصر عاشوریˈ افزود: انتظار می رود مسوولان برای ایجاد امکانات و توسعه و آبادانی همه جابنه شهرستان مستعد شفت که دارای پتانسیل های قوی در بخش های مختلف هستند، تلاش جدی تری کنند.
وی تغییر مدیران را رویکرد دولت ها در زمینه پیشرفت و همگامی بیشتر عنوان و اضافه کرد: موقعیت خدمت رسانی که یک وظیفه شرعی و اخلاقی است، همیشه برای انسان ها ایجاد نمی شود و توفیق خدمت رسانی را باید غنیمت شمرد.
امام جمعه شفت نیز در این مراسم بهره مندی از سیره و روش ائمه اطهار(ع) را موجب سعادتمندی انسان دانست و گفت: روزهای پایانی سال 92 و نخستین روزهای سال جدید با نام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) گره خورده که امیدوارم با تاسی از این بانوی مؤمنه و بزرگ ، مسیر سعادت و خوشبختی را به خوبی طی کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ˈسید عبداله هاشمیˈ با اشاره به اینکه باید از فرصت خدمت به مردم به نحو شایسته بهره مند شد، افزود: تعامل، همکاری و وحدت خوبی بین مسوولان شفت وجود دارد که امیدواریم با تداوم این تعامل و حضور فرماندار جدید، روند توسعه و آبادانی این شهرستان مستعد شتاب بیشتری بگیرد.
وی با قدردانی از زحمات جواد شفیعی ثابت فرماندار سابق شفت از او به عنوان جوانی انقلابی نام برد و از فرماندار جدید خواست تا تمام تلاش خود را برای رفع کاستی های موجود شفت به کار گیرد.
ˈجواد شفیعی ثابتˈ فرماندار سابق شفت نیز در آیین تودیع خود با استعانت از درگاه خدواند بزرگ و ائمه اطهار(ع) ، شفت را شهرستانی مستعد و دارای مردمانی دارای شرافت، فتوت و توانمندی بالا دانست.
فرماندار جدید شفت نیز در این آئین ، عدالت را نماد تفکر، اندیشه عقلانی و اعتدال و ثبات دانست و گفت: قوام و دوام کارگزاران نظام اسلامی با الهام از مبانی روحانی قرآن کریم و تاکیدات ائمه اطهار(ع) مبتنی بر عدالت است.
ˈیونس محمودیˈ با اشاره به اینکه اعتدال و تدبیر و امید، شعار مهم و محوری دولت دکتر روحانی است، افزود: افراط و تفریط در هر دستگاه اجرایی و مدیریتی، منجر به شکست خواهد شد.
وی استفاده از تمام ظرفیت ها و تبدیل آن به مرحله اجرا با تعامل با مسوولان شهرستان را مدنظر و راس امور فرمانداری شفت دانست و اضافه کرد: پیگیری مطالبات مردم و به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام، با جذب مناسب اعتبارات ملی و استانی به عنوان شاخص های ارزیابی مسوولان از سوی فرمانداری محسوب می شود.
وی همچنین توجه به زیرساخت های کشاورزی و صنعتی شفت برای تولید و اشتغال را در دستور کار خود عنوان و اظهار کرد: با عنایت به وجود بقاع متبرکه در این شهرستان ، توسعه گردشگری مذهبی در شفت از برنامه های اولویت دار است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آئین ضمن قدردانی از زحمات 30 ماهه ˈجواد شفیعی ثابتˈ در فرمانداری شفت، ˈیونس محمودیˈ با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان شفت منصوب و معرفی شد.
محمودی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری، خدمت در حوزه های مختلف وزارت کشور همچون بخشداری مرکزی رشت و معاونت فرمانداری شفت را در کارنامه خود دارد.
شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب و دو شهر شفت و احمدسرگوراب و یکصد و دو روستا و بیش از 64 هزار نفر جمعیت، در 25 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.ک/2
7294/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن