تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802752560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری های فارس، مشارکت با بخش خصوصی را در دستور کار قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداری های فارس، مشارکت با بخش خصوصی را در دستور کار قرار دهند شیراز - ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: شهرداری های استان باید مشارکت با بخش خصوصی و استفاده از این ظرفیت را در دستور کار خود قرار دهند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، خلیل رضائیان، یکشنبه در همایش شهرداران استان فارس در شیراز افزود: بی تردید استفاده از این ظرفیت می تواند درآمد قابل توجهی را نصیب شهرداری ها نماید تا آنها بتوانند با توان بیشتری پروژه های عمرانی دیگر برنامه های خود را عملیاتی کنند.
وی ادامه داد: هر یک از شهرهای استان دارای منابع درونی و ظرفیت هایی است که شناسایی و استفاده درست و مناسب از آنها و به فعلیت رساندن این ظرفیت های بالقوه می تواند کمک بزرگی به شهرداری ها باشد.
معاون استاندار فارس، با اشاره به بروز و تشدید خشکسالی در برخی مناطق استان گفت: در چنین شرایطی لزوم مدیریت منابع آبی بیش از پیش احساس می شود که شهرداری ها نیز باید در زمینه مدیریت مصرف آن در بخش های مختلف از جمله آبیاری فضای سبز شهری و تفکیک و جداسازی آب شرب از آب غیر شرب برای آبیاری فضای سبز فعالیت جدی نمایند.
رضائیان افزود: امروز برخی از شهرهای فارس با مشکل جدی تامین آب شرب مواجه هستند و مردم همین موضوع مشکلات عدیده ای برای شهروندان ایجاد کرده است که در صورت عدم اصلاح الگوی مصرف و عدم صرفه جویی و استفاده مناسب و صحیح این معضل در سال های پیش رو تشدید نیز خواهد شد.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ایجاد و تقویت اتاق های فکر در شهرداری ها و استفاده از نیروی انسانی توانمند در بخش های مختلف بخصوص حوزه های تخصصی شهرداری ها شد و افزود: حضور و فعالیت نیروهای متخصص و توانمند در شهرداری ها می تواند توان این مجموعه را افزایش داده و روند رفع مشکلات شهر و شهروندان را سرعت و شتاب بیشتری بخشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، سازمان همیاری شهرداری های فارس را یک ظرفیت مناسب برای شهرداری های استان دانست و گفت: شهرداری ها باید به سازمان همیاری شهرداری ها اعتماد داشته باشند و از توان و ظرفیت این سازمان در جهت رفع موانع و مشکلات و پیشبرد اهداف و برنامه های خود استفاده نمایند.
وی، سازمان نظام مهندسی ساختمان را یکی دیگر از موارد مهمی دانست که شهرداری ها نباید به راحتی از کنار توانایی و ظرفیت آن عبور کنند.
رضائیان افزود: امروز در بسیاری شهرستان های استان شعب سازمان نظام مهندسی ساختمان فعال است که باید نسبت به راه اندازی شعب آن در دیگر شهرستان ها نیز اقدام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: شهرداران باید بر روی ظرفیت های قانونی و توان تخصصی نظام مهندسی حساب ویژه ای باز کنند و از نظرات مشاوره ای این سازمان نیز نهایت بهره را ببرند.ک/2
678/ 667
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن