تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805656949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه ملی مسیر سبز، ساحل پاک در قزوین افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
پروژه ملی "مسیر سبز، ساحل پاک" در قزوین افتتاح شد
قزوین - خبرگزاری مهر: به منظور ترویج فرهنگ صیانت از محیط زیست با حرکت تیم دوچرخه سواری "مسیر سبز، ساحل پاک" در قزوین با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.



به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر سه شنبه در مراسمی با حضور حجت الاسلام ابوترابي نائب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي، داود محمدي نماينده مردم قزوين، آبيك و البرز در مجلس شوراي اسلامی و نائب رئيس كمسيون اصل 90 قانون اساسي، مرتضی روزبه استاندار، مسعود نصرتي شهردار  قزوين، صدرالدين عليپور مديركل حفاظت محيط زيست استان و جمعي از مسئولان استانی پروژه ملی" مسير سبز، ساحل پاك" در استان قزوين افتتاح شد.

طرح مسیر سبز، ساحل پاک از امروز با حرکت تیم دوچرخه ‌سواری از روی پل شهید رجایی در مسیر سبز آغاز شد.

صدرالدین علیپور در این مراسم گفت: این دوچرخه ‌سوارن به عنوان سفیران سبز و ترويج كنندگان فرهنگ پاك سازي حاشيه جاده ها و حفاظت از محيط زيست در يك حركت نمادين مسير پل شهيد رجايي تا ميدان جانبازان را ركاب زدند.

عليپور تصريح كرد: پس از امضای تفاهم نامه" مسیر سبز، ساحل پاک" بین شش استان قزوین، گیلان، مازندران، تهران، البرز و گلستان با سازمان حفاظت محیط زیست، طی مراسمی اجرای این طرح از استان قزوین کلید خورد.

وي یادآورشد: گام  اول در اجرای این طرح که از سوی اداره کل محیط زیست استان قزوین در جهت حفاظت از محیط زیست در ایام نوروز و افزایش سفرهای نوروزی پیشنهاد شده، با همکاری اداره کل محیط زیست، استانداری و شهرداری قزوین با اجرای عملیات پاکسازی برخی محورهای ورودی شهر قزوین با همکاری شهرداری و گروه‌های مردم نهاد استان برداشته شده است.

مديركل حفاظت محيط زيست قزوين گفت: همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر استان در خصوص نصب پلاکارد، بنر و توزیع بروشور توسط تمامی پایگاه‌های امدادی هلال احمر درحوزه استحفاظی استان قزوین اقدام شده و ایستگاههای زیست محیطی نیز توسط اداره کل استان ایجاد شده است تا از طریق آموزش چهره به چهره به مسافران نوروزی و توزیع بروشور و بسته‌های آموزشی، خانواده‌ها و کودکان با مباحث زیست محیطی بیشتر آشنا شوند.

این مسئول گفت: تمامی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی حوزه استحفاظی استان قزوین برای انجام اقدامات زیست محیطی از قبیل توزیع بروشور، بنر، تفکیک زباله ملزم شده‌اند که در پایان برنامه عملکرد این مراکز مورد ارزیابی قرار گرفته و واحدهای برتر تشویق خواهند شد.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین افزود: به صورت همزمان پاکسازی مناطق تحت حفاظت استان قزوین نیز با مشارکت تشکل‌های زیست‌محیطی غیردولتی استان قزوین آغاز شده که تلاش خواهیم کرد پیش از حضور مسافران نوروزی نسبت به پاکسازی مناطق تفریحی و گردشگری طبیعی استان اقدام کنیم و در این راستا انتظار داریم مسافران نوروزی نیز در نگهداری از طبیعت همکاری مناسبی با مسئولان داشته باشند.

وی از آغاز آموزش رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها هم خبر دادو گفت:لاش می‌کنیم صاحبان رستوران ها نیز درخصوص پسماند و فاضلاب‌ها آموزش لازم را ببینند تا شاهد کمترین تخریب در این زمینه باشیم.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین همچنین از راه‌اندازی ایستگاه‌های سیار "مسیر سبز، ساحل پاک"در سطح استان از امروز خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته این ایستگاه‌ها با تمرکز در مبادی ورودی استان مستقر می‌شوند و در آنها مسافران نوروزی در بدو ورود به قزوین از طرح ملی "مسیر سبز، ساحل پاک" مطلع و آموزش‌های لازم را در این خصوص فرا می‌ گیرند.


۱۳۹۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن