تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح اقتدار نیروی انتظامی در ایام نوروز در شهرقدس اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح اقتدار نیروی انتظامی در ایام نوروز در شهرقدس اجرا می شود شهرقدس-ایرنا-فرمانده انتظامی شهرستان قدس روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش جرایم و ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان اقدام به اجرای طرح اقتدار در ایام نوروز می کند.


سرهنگ ˈحجت اله کرمی زندˈ به همکاری و همراهی مناسب مردم و دستگاه های قضایی شهرستان به منظور اجرای کامل و صحیح این طرح اشاره کرد و گفت: طرح اقتدار با به کار گیری نیروهای انتظامی شهرستان به صورت محسوس، غیر محسوس و شبانه روزی اجرا خواهد شد تا مردم با خیال آسوده به دید و بازدید ها و سفرهای نوروزی بپردازند.
کرمی زند افزود: ماموران انتظامی شهرستان با تلاش مضاعف سعی در ایجاد امنیت مناسب و مطلوب در سطح محله های شهر داشته تا پس از پایان تعطیلات و بازگشت شهروندان خاطره خوش نوروز برای ایشان ماندگار شود.
وی به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از تعطیلات برای انجام سرقت های احتمالی در قالب انتقال اثاثیه منزل، گفت: نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز از هرگونه نقل و انتقال اسباب و لوازم منزل بدون اطلاع قبلی در سطح شهرستان جلوگیری می کند.
وی تصریح کرد: بر این اساس قبل از هرگونه نقل و انتقال لوازم و اسباب منزل، کارگاه و مغازه، ضرورت داردشهروندان مراتب را به نیروهای انتظامی خبر داده و مجوزهای لازم را از کلانتری محل اخذ نمایند.
وی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در اجرای این طرح افزود: شهروندان توجه داشته باشند با توجه به اینکه پلیس به صورت فعال در جهت تامین امنیت و آسایش شهروندان فعالیت می کند، اما رعایت اصول ایمنی و نکات توصیه شده توسط پلیس از جانب آنها نیز لازم و ضروری می باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس، برای گذراندن تعطیلاتی آرام و به دور از هرگونه اتفاق و حادثه از شهروندان خواست در صورت سفر و ترک منزل به مدت طولانی، اشیا و لوازم گرانقمیت خود را در خانه نگهداری نکنند و افزود: قبل از ترک منزل پول نقد، طلا جات و اشیاء گرانقمیت را نزد افراد قابل اعتماد و یا صندوق بانک ها به امانت گذاشته و با خاطری آسوده اقدام به سفر کنند.
تهرام564/5570
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن