تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819117857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از100 هزار عدد ترقه غیر مجاز در آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از100 هزار عدد ترقه غیر مجاز در آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد تبریز - ایرنا- رییس پلیس پیشگیری آذربایجان شرقی گفت: با تلاش پلیس و در بازرسی از چند واحد صنفی در 20 روز گذشته 109هزار عدد ترقه و انواع مواد محترقه خارجی غیر مجاز در شهرستان های مراغه و میانه کشف شده است.


سرهنگ کامران هجرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال طرح شناسایی و جمع آوری عاملان توزیع موادمحترقه غیرمجاز از سوی پلیس در حال اجراست.
وی گفت: در اجرای این طرح با تلاش ماموران انتظامی شهرستان مراغه در چند عملیات ویژه طی بازرسی از چند واحد صنفی 81 هزار و 800 عدد ترقه و انواع مواد محترقه خارجی غیر مجاز کشف و ضبط شد.
سرهنگ هجرانی اظهار کرد: همچنین به دنبال شناسایی محل انبار مواد محترقه در شهرستان میانه با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات غافلگیر کننده 28 هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه خطرناک و غیر مجاز کشف شد.
وی گفت: با توجه به آسیب هایی که مواد محترقه برای سلامت و امنیت جامعه به همراه دارد ماموران پلیس شهرستان با اجرای طرح های ویژه باکلیه توزیع کنندگان و استفاده کنندگان مواد محترقه غیرمجاز برخورد قانونی و قاطع به عمل خواهد آورد.
6120/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن