تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815323888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار جانشين بنياد حفظ آثار کشور با استاندار کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۵۶ب.ظ)
ديدار جانشين بنياد حفظ آثار کشور با استاندار کرمانشاه جانشين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در محل سالن دفتر استاندار با ابراهيم رضايي بابادي ديدار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رضايي بابادي در اين ديدار 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحميلي را جزء افتخارات کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برشمرد و گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس اتقاقاتي رخ داد که واقعاً معجزات الهي بود و اگر عنايات خداوند متعال‘ رهنمودهاي ولايت فقيه و رشادت ها و پايمردهاي مردم نبود با توجه به اينکه جنگ در بدترين شرايط براي کشور رخ داد عواقب خطرناکي براي کشور به دنبال داشت.
وي گفت: با تشکيل بسيج مردمي در جنگ تحميلي جنگ به نفع ايران اسلامي تمام شد و همين بسيج مردمي منجر به شکست دشمنان انقلاب اسلامي که با تجيهزات کامل به ايران اسلامي حمله کرده بودند،گرديد.
استاندار کرمانشاه با بيان اينکه ايثارگري ها و رشادت هاي مردم در طول 8 سال دفاع مقدس متعلق به کل مردم ايران است و به گروه خاصي تعلق ندارد، گفت: در جنگ تحميلي با وحدت و همبستگي بين تمامي مردم، دشمن شکست خورد و استکبار به اهداف شوم خود نرسيد.
رضايي بابادي تصريح کرد: ضرورت دارد که دستاوردهاي جنگ در دانشگاه هاي نظامي کشور تدريس و مورد توجه قرار گيرد و اين دستاوردها به نسل هاي بعد نيز انتقال داده شود.
وي گفت: مردم تنها بر اساس عشق و علاقه خود به اسلام و انقلاب اسلامي درجنگ حاضر شدند و همه وظيفه داريم که اين رشادت ها و ايثارگري هاي جوانان دلاور ايران اسلامي را قدر بدانيم.
استاندار کرمانشاه با بيان اينکه ايران اسلامي درحال حاضر در منطقه آقايي و سروري مي کند، اظهار داشت: امروز ايران اسلامي کشوري مقتدر در منطقه است و بدون حضور ايران هيچ مشکلي در منطقه حل نخواهد شد که اين جزو افتخارات و توانمندي هاي کشور است.
رضايي بابادي بيان داشت: جوانان کشور با تمام وجود علاقه مند به نظام مقدس جمهوري اسلامي اير ان هستند لذا بايد با برنامه هاي راهبردي از اين ظرفيت مناسب براي پيشبرد و توسعه کشور استفاده نمائيم.
وي همچنين ساخت پارک موزه ي دفاع مقدس استان را از ضروريات و اولويت هاي کاري برشمرد و گفت: با جديت از اجراي اين طرح حمايت خواهيم کرد و همچنين تلاش مي کنيم تا بهترين مکان که ظرفيت مناسبي براي انتقال ارزش هاي دفاع مقدس دارا باشد، احداث گردد.
استاندار کرمانشاه بيان داشت: پارک موزه ي دفاع مقدس بايد در شان کرمانشاه و پايمردهايي که مردم اين استان در طول 8 سال جنگ تحميلي داشته ساخته گردد.
همچنين در اين ديدار امير سرتيپ دکتر حسن نامي، جانشين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس کشور نيز طي سخناني با بيان اينکه انتصاب مهندس رضايي بابادي به جهت سابقه درخشان ايشان جاي تبريک به مردم استان کرمانشاه دارد‘ گفت: 5 استان در کشور يعني استان هاي خوزستان، ايلام،کرمانشاه، کردستان و آذربايجان غربي از جمله استان هايي هستند که درگير مستقيم درجنگ بودند و به اين استان ها نسبت به ديگر استان هاي کشور؛ خسارت هاي بيشتري وارد شد.
وي گفت: امسال براي ايام نوروز پيش بيني مي گردد که 2 تا 3 ميليون نفر از راهيان در مناطق جنگي ديدن کنند و براي امسال بيش از 4 ميلون نفر از اين مناطق ديدن کردند.
وي بازديد و مشاهده مردم از مناطق جنگي را اقدامي ارزشمند براي انتقال ارزش هاي دفاع مقدس و ترويج فرهنگ ايثار، شهادت و پايمردي عنوان کرد.
شايان ذکر است؛ در اين مراسم حکم انتصاب مهندس رضايي بابادي استاندار کرمانشاه به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگي مرکز فرهنگي دفاع مقدس استان کرمانشاه از سوي سرتيپ بسيجي دکتر بهمن، کارگر رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس کشور ابلاغ و قرائت گرديد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن