تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813160347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری قاچاق‌چی بزرگ تهران با خودروی مازاراتی / تولید شش هزار تن مواد مخدر در افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دستگیری قاچاق‌چی بزرگ تهران با خودروی مازاراتی / تولید شش هزار تن مواد مخدر در افغانستان
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری قاچاق‌چی مواد مخدری خبرداد که با خودروی مازاراتی اقدام به انتقال 30 کیلوگرم شیشه کرده بود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار مویدی صبح امروز در ساختمان پلیس مبارزه با مواد مخدر در تشریح عملکرد یک ساله اظهار داشت: در دوازده ماه گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر توانسته 500 تن انواع مواد مخدر را در سطح کشور کشف کند که نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: از 500 تن مواد مخدر کشف شده بیش از 75 درصد آن در مرز و حاشیه مرز و بخصوص شرق کشور به دست آمده است و همچنین پلیس درصدد است درگیری و رد زنی قاچاق‌چیان در نقاط صفر مرزی اتفاق بیافتد و سودا گران مرگ قبل از ورود به کشور دستگیر شوند.

سردار مویدی در ضمیمه صحبت ها به دستگیری یک قاچاق‌چی بزرگ مواد مخدر در تهران اشاره کرد وگفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر توانستند طی یک عملیات ضربتی این قاچاق‌چی‌ را در تهران دستگیر و ضمن کشف 30 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه از روی یک دستگاه خودروی مازاراتی و تعدادی منزل و ویلا در شمال کشور و پایتخت توقیف و ضبط کنند .

این مقام ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص علت افزایش کشیفیات مواد مخدر در سال 92 گفت: علت اصلی آن تولید بیش از شش هزار تن مواد مخدر در افغانستان می‌باشد که نسبت به سال گذشته طبق آمار سازمان ملل افزایش چشم‌گیری داشته است اما گفتنی است که اخبار و اطلاعات گزارش شده میزان تولید مواد مخدر در افغانستان را بیش‌تر از این رقم را مطرح می‌کند.

خبردر حال تکمیل است/








تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن