تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815583624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه سلمان فارسی کازرون میزبان مسابقات ملی رباتیک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشگاه سلمان فارسی کازرون میزبان مسابقات ملی رباتیک شیراز - ایرنا ، دبیر مسابقات ملی ربانتیک کازرون از برگزاری مسابقات ملی رباتیک در دانشگاه سلمان فارسی کازرون در اردییهشت سال آتی خبر داد و گفت : توسعه علم رباتیک موجبات ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه را فراهم می کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید هاشم خاتمی گفت: مسابقات ملی رباتیک که در تاریخ چهارم تا ششم اردیبهشت ماه93 در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد : ایجاد نشاط و انگیزه در زمینه های علمی و فناورانه و فرهنگی ، ارتقا خود باوری و اتکا به توان داخلی در توسعه سامانه های هوشمند نوین و کاربردی سازی برخی ربات ها در صنایع مختلف از جمله خودروسازی و صنایع نظامی از جمله اهداف اصلی برگزاری این مسابقات است .
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی اظهار داشت: این مسابقات در شش لیگ ربات مسیریاب ویژه، ربات های مین یاب اتوماتیک، ربات های جنگجو، ربات های نمایشی، مسیریاب دانش آموزی و شبیه سازی فوتبال دو بعدی برگزار می شود.
دبیر مسابقات ملی رباتیک افزود: اگر چه این مسابقات، سابقه کوتاهی در کشور دارد ولی در چند سال گذشته، برخی دانشگاههای مطرح کشور اقدام به برگزاری آن کرده اند؛ اما برای نخستین بار است که چنین مسابقاتی در این سطح در جنوب کشور برگزار می شود.
خاتمی ادامه داد: این مسابقات با همکاری علمی، فنی و اجرایی بخش برق و انجمن علمی برق دانشگاه سلمان فارسی کازرون و حمایت تمامی ارگان های شهرستان کازرون برگزار می گردد.
وی بیان داشت: اقدامات گسترده ای برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات صورت گرفته است که می توان به طراحی مشخصات فنی مسابقات، جذب اسپانسر، هماهنگی با ادارات و سازمانهای مختلف استانی و شهرستانی و تبلیغات اشاره کرد.
خاتمی در پایان گفت : وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت مخابرات ایران، استانداری فارس، دانشگاه ازاد اسلامی واحد کازرون، فرمانداری کازرون، اداره فرهنگ و اسلامی شهرستان کازرون، اداره تربیت بدنی، شهرداری کازرون و اداره اموزش و پرورش کازرون ازحامیان این مسابقات می باشند. ک/3
677
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن