تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820130085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهیدات لازم برای ارایه خدمات به زائران و مسافران مشهد تدارک دیده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمهیدات لازم برای ارایه خدمات به زائران و مسافران مشهد تدارک دیده شد مشهد - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار مشهد گفت: تمام تمهیدات لازم برای ارایه خدمات مطلوب به زائران و مسافران در این شهر طی تعطیلات نوروزی تدارک دیده شده و مسوولان و دستگاههای اجرایی در این زمینه آمادگی کامل دارند.


ˈعبدالله ارجاعیˈ روز سه شنبه طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تا سال گذشته ستاد تسهیلات سفر مشهد به عنوان یکی از بخشهای ستاد تسهیلات سفر خراسان رضوی فعالیت داشت ولی از امسال با دستور استاندار برای نخستین بار این ستاد به طور مستقل به ارایه خدمات می پردازد که این امر نقش مهمی در تسریع ارایه خدمات رسانی به زائران و مسافران دارد.
وی گفت: برای سفرهای نوروزی به مشهد در زمینه اسکان در هتلها و مهمانپذیرها، مدارس، کمپها و اسکان در مقاطع بحرانی برنامه ریزی لازم انجام شده است.
وی اظهار داشت: 80 هزار تخت و سوئیت در هتل ها و مهمانپذیرها، هشت هزار و 570 کلاس درس با ظرفیت حدود 50 هزار نفر در 884 مدرسه و چهار کمپ در سطح شهر مشهد برای این منظور پیش بینی شده است.
ارجاعی افزود: همچنین 175 حسینیه، سالن ورزشی و مدرسه و 400 تخته چادر برای اسکان در موارد بحرانی طی تعطیلات نوروزی در شهر مشهد در نظر گرفته شده است.
معاون فرماندار مشهد گفت: در بخش بهداشت و درمان هم 17 بیمارستان دولتی و خصوصی و 87 مرکز دیالیز، دندانپزشکی، تصویربرداری پزشکی، آزمایشگاه و داروخانه به طور شبانه روزی و با همه ظرفیت خود آماده ارایه خدمات به زائران و مسافران در تعطیلات نوروزی هستند.
وی اظهار داشت: در این مدت 13 ایستگاه سلامت در نقاط شلوغ و پر ازدحام شهر مشهد استقرار می یابند که ضمن ارایه اطلاعات بهداشتی و درمانی لازم به زائران و مسافران و درمان سرپایی آنان، در صورت لزوم بیماران را به مراکز درمانی ارجاع می دهند.
وی خاطر نشان کرد: 40 تیم بهداشت محیط و بهداشت کار نیز به مراکز ارایه خدمات به زائرین و مسافرین اعم از صنوف و مراکز اقامتی نظارت دارند.
ارجاعی گفت: مکانهایی نیز برای عرضه گوشت قرمز گرم، نان بسته بندی، میوه، مرغ و تخم مرغ در اطراف حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) پیش بینی شده و چهار گروه نظارتی متشکل از همه دستگاههای اجرایی ذیربط ضمن نظارت آماده دریافت شکایات مردم اعم از گران فروشی و کم فروشی و نحوه ارایه خدمات و صنوف مختلف هستند.
وی گفت: تمام مراکز فوریتهای پزشکی، 11 مرکز امداد و نجات شهری و جاده ای هلال احمر و 45 ایستگاه آتش نشانی در این مدت به طور خاص در سطح شهرستان مشهد فعال خواهند بود.
وی افزایش ایستگاههای ثابت و سیار پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر و محورهای ارتباطی، نظارت کامل بر سیستم حمل و نقل جاده ای، فروش بلیط در مراکز مجاز، ساماندهی منازل شخصی برای اسکان زائر و مسافر و برخورد با مراکز اقامتی غیر مجاز، تهیه 650 هزار نسخه نشریه اطلاع رسانی و نقشه شهر مشهد را از دیگر اقدامات دانست.
معاون فرماندار مشهد گفت: همچنین حدود چهار هزار متر مربع نقاشی دیواری، 9 میلیون قطعه گل 88 و المان دائمی و موقت نوروزی با محوریت فرهنگی در تعطیلات نوروزی در سطح شهر نصب شده است./3
7490/664
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن