تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815440913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذخیره سازی گندم در شرایط مطلوب نیازمند بهره گیری از همه ظرفیتهاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ذخیره سازی گندم در شرایط مطلوب نیازمند بهره گیری از همه ظرفیتهاست ارومیه - ایرنا - عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: فراهم کردن شرایط تحویل و ذخیره سازی گندم نیازمند بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود در شبکه تعاون روستایی، امکانات دولتی و بخش خصوصی است.


ˈسید مهدی کلاته رحمانیˈ روز سه شنبه در دوره آموزشی منطقه ای ˈخرید گندم با بهره گیری از تکنولوژی های نوینˈ در ارومیه افزود: سازمان مرکزی دارای جایگاه کلیدی در امر خرید تضمینی گندم به نمایندگی از سوی وزارت جهاد کشاورزی است و تجهیز مراکز خرید و بهره گیری از سامانه اینترنتی خرید گندم و تسریع در تکمیل دستورالعمل های جدید خرید و ذخیره سازی گندم برای حفظ این جایگاه ضروری است.
وی اظهار کرد: تلفیق تجربیات سالهای اخیر این سازمان با تکنولوژی روز و انجام تمهیدات لازم برای سهولت در امر تحویل گندم از کشاورزان از جمله برنامه های مهم و در دست اجرای سازمان مرکزی در این خصوص است.
برگزاری کارگاه های آموزشی برای فراگیران، برنامه ریزی و بررسی مباحث مربوط به ضرورتهای طرح خرید گندم، استانداردسازی انبارها و شرایط ذخیره سازی و نگهداری محصول، مباحث حقوقی، مالی و IT مربوط به طرح خرید گندم تضمینی کشاورزان از جمله عناونین برنامه های اجرایی و موضوعات تدریس شده در دوره آموزشی منطقه ای خرید گندم بود.
این دوره آموزشی دو روزه با حضور معاونان و مدیران ستادی تعاون روستایی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزاری شد.
7125/581
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن