تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821110975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگن های مترو، فروردین 93 به مقصد اصفهان بارگیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واگن های مترو، فروردین 93 به مقصد اصفهان بارگیری می شود اصفهان- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: واگن های مترو فروردین 93 از گمرک بندر عباس به مقصد اصفهان بارگیری می شود.


به گزارش ایرنا، رضا امینی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات مالی مربوط به پرداخت ها با تلاش های مدیر عامل سازمان قطار شهری اصفهان برطرف شده است.
وی افزود: به دلیل عدم امکان حمل و نقل بارهای ترافیکی در آستانه عید نوروز، بارگیری واگن ها به بعد از 15 فروردین سال آینده موکول شده است.
وی سفارش خرید واگن های جدید را منوط به تست واگن های خریداری شده بیان کرد و افزود: این واگن ها باید به مدت شش ماه در خطوط تست و اشکالات فنی آن بر طرف شود.
امینی همچنین تکمیل ایستگاههای قطار شهری میدان انقلاب و میدان امام حسین(ع) را از ضروری ترین اقدامات سازمان قطار شهری عنوان کرد و گفت: رسیدن واگن ها بدون تکمیل این دو ایستگاه ثمری نخواهد داشت.

**خروج پادگان ها از شهر و پیاده رو شدن چهارباغ
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از حصول توافق بین ارتش، سپاه و سایر دستگاههای ذی ربط برای این انتقال پادگانها به خارج از محدوده شهر اصفهان خبر داد و افزود: در سالهای گذشته بنا بر دلایلی این توافق حاصل نشده بود.
امینی با بیان اینکه اینکه بیشتر اراضی نظامی متعلق به ارتش است، اظهار کرد: ارتش برای انتقال پادگانها با حفظ منافع ارتش موافقت کرده است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در باره پیاده رو سازی محور چهار باغ عباسی اصفهان گفت: برای اجرای این طرح باید تمام جوانب کار را بررسی و سپس اقدامات اجرایی را آغاز کرد.
امینی با تاکید بر بررسی ظرفیت خیابان های کمکی این محور و غیر قابل پیش بینی بودن رفتارهای ترافیکی مردم، تصریح کرد: تبعات ناشی از تصمیمات غیر کارشناسی گریبان تعداد زیادی از مردم را در دراز مدت خواهد گرفت.

** استقلال منابع مالی شورای اسلامی شهر
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه استقلال منابع مالی شورا را دنبال می کنیم اظهار کرد: بخشی از این کار انجام شده اما به دنبال تحقق کامل این موضوع هستیم.
وی تصریح کرد: درصورت تحقق این استقلال، متخصصانی به عنوان ناظر برای نظارت بر حسن اجرای پروژه های شهری در کنار اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به کار گرفته می شوند.
امینی با بیان اینکه پنجهزار نفر با شهرداری برای اجرای پروژه ها قرارداد مستقیم دارند، افزود: برای نظارت بر کار این پنج هزار نفر فقط 21 عضو در شورای اسلامی شهر اصفهان وجود دارد.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از جمله نتایج این اقدام را بهبود کیفیت پروژه های شهری و همچنین احقاق حقوق مردم عنوان کرد.
* استقلال رسانه های شهر
امینی در بخش دیگری از سخنان خود آزاد بودن رسانه های شهر را یک ضرورت انکار ناپذیر خواند و گفت: مطبوعات باید آیینه ای برای انعکاس عملکرد مدیران باشند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ رسانه ای نباید وامدار مدیری باشد، اضافه کرد: تعریف و تمجید محض از یک مدیر او را به اشتباه خواهد انداخت.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مسوولان باید با چشمان پاک مطبوعات دیده شوند، تصریح کرد: مطبوعات نیز باید عملکرد مسوولان را منصفانه نقد کنند.
وی در پایان نیز از رسانه ها خواست تا برای کاهش دغدغه های مقام معظم رهبری پیرامون ادبیات فارسی با استفاده از واژگان فارسی در گفتار و نوشتار تلاش کنند.

** نرخ بلیط اتوبوس ها
امینی با اشاره به ثابت نگه داشتن نرخ بلیط اتوبوس ها در سال 80 تا 86 گفت: بسیاری از خدمات در سالهای گذشته به دلیل ثابت ماندن قیمت ها از حمل و نقل عمومی حذف شده است.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزایش قیمت بلیط اتوبوس ها را اقدامی منطقی برای بهبود خدمات به مردم در شهر عنوان کرد.
پ/ 7135/607
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن