تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812621616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی نژاد : رویای ووشوی ایران به حقیقت پیوست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

علی نژاد : رویای ووشوی ایران به حقیقت پیوست آنتالیا - ایرنا - رییس فدراسیون ووشو رسیدن به مقام قهرمانی جهان در بخش ساندا و بالاتر ازچین قرار گرفتن را رویای حقیقت یافته ووشوی ایران دانست و گفت: مهم این است که موفقیت ما با مربیان ایرانی کسب شد.


مهدی علی نژاد پس از قهرمانی سانداکاران جوان ایران در مسابقات جهانی ترکیه در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا، اظهار داشت: این مسابقات از ابعاد مختلف قابل تحلیل است. ابتدااینکه 48 کشور در ترکیه حضور داشتند که نسبت به دوره گذشته مسابقات 10 تیم بیشتر است.
وی افزود:این مساله افزایش کمیت را نشان می دهد اما در ترکیه اثبات شد که ووشو در جهان رو به گستردگی است و از انحصار چند کشور خاص خارج شده است.
**اتفاقات ویژه ای در آنتالیا روی داد
وی بااشاره به نتایج تیم ایران در دوره گذشته مسابقات که سال 2012 به میزبانی ماکائو برگزار شد، گفت: در آن دوره تیم ایران به چهار مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز دست یافت و نایب قهرمان ساندا و به مقام ششم مجموع رسید که نتیجه خوبی بود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون بین المللی ووشوادامه داد: باتوجه به سطح کیفی مسابقات، اگر همان نتایج را هم تکرار می کردیم به موفقیت رسیده بودیم.
وی افزود: نسبت به دوره گذشته 9 مدال بیشتر کسب کردیم و طلاهای تیم ایران دو برابر شد که نمی توان به سادگی از کنار این امر گذشت.
علی نژاد عنوان کرد: درحالی عنوان قهرمانی ساندا را در مجموع دو بخش دختران و پسران به ارمغان آوردیم که پیش از این سابقه نداشت تیمی بالاتر از چین قرار بگیرد.
**مشکلات داوری را گزارش خواهم کرد
وی که عضوکمیته نظارت بر مسابقات جهانی ترکیه بود، گفت:دروزن 48 کیلوگرم دختران و 52 کیلوگرم پسران حق نفرات ایران مدال طلا بود که ناداوری هامانع از آن شدکه حتما به عنوان ناظرمسابقات، این مسئله را به فدراسیون بین المللی گزارش خواهم کرد.
علی نژاد با اشاره به اینکه نتایج تیم تالوی دختران ایران بی نظیر بوده است،
تصریح کرد: در ادوار گذشته حداکثر 2 مدال طلا در این بخش سهم تیم ایران می شد که خوشبختانه امسال 4 طلا گرفتیم و تالوکاران ما همپای سانداکاران به نشان طلا رسیدند.
وی درعین حال به این مساله تاکید کرد که از جمع 21 مدال تیم ایران در پنجمین دوره مسابقات جهانی جوانان، 13 مدال در بخش تالو به دست آمده است.
رییس فدراسیون ووشوی ایران گفت:این مدال آوری در ووشو ثمره سرمایه گذاری طولانی مدت است.
**توجه ویژه ای به ورزش بانوان داریم
نایب رییس کنفدراسیون آسیایی ووشو گفت: از ابتدا نیز توجه ویژه ای به ورزش بانوان داشتیم و خوشبختانه امسال نیز دختران ایران همپای پسران مدال آوری کردند.
وی بااشاره به عملکرد خوب تیم ساندای پسران عنوان کرد:دراین بخش 5 ورزشکار داشتیم که به 4 طلا و یک نقره رسیدیم.
علی نژاد در پاسخ به این سوال که چرا تیم ساندای دختران نتوانست انتظارات را برآورده کند، گفت: از عملکرد آنان رضایت دارم چرا که از تیم 3 نفره ساندای دختران فقط ماریه قادری نژاد سابقه مسابقات رسمی بین المللی را داشت و دو نفر دیگر کاملا بی تجربه بودند.
رییس فدراسیون ووشودرخصوص عملکرد نامناسب تیم تالوی پسران عنوان کرد: سطح تالوی پسران ما درسالهای اخیر همینگونه بوده است و هیچگاه در جهانی جوانان موفق به کسب طلا نشده اند؛ اما شخصا از نتایج و عملکرد آنان راضی نیستم.
وی با تاکید براینکه در بخش تالو نیاز به استخدام مربیان چینی است،عنوان کرد: واقعیت گرا هستیم و می دانیم که در بخش آقایان و بانوان در رده های سنی مختلف نیاز به حضور مربیان چینی است ولی شرایط مالی اجازه اقدامات لازم در این مورد را نداده است.
علی نژاد درمورد عملکرد پانگ یان سرمربی چینی تیم های جوانان و بزرگسالان بانوان در بخش ساندا عنوان کرد:علاوه بر اینکه مربی توانمندی است به خوبی حریفان چینی را برای ما آنالیز می کند.
وی درمورد کسب 6سهمیه المپیک 2014نانجینگ در آنتالیا گفت: پس از چین، بیشترین تعداد سهمیه متعلق به تیم ایران است که این را هم باید به موفقیت های تیم اضافه کنیم.
رییس فدراسیون ووشوی ایران در ادامه تاکید کرد که به طور یقین تیم تالوی دختران ایران در اینچئون برای نخستین بار در بازیهای آسیایی حضور خواهد داشت.
**حفظ نتایج مناسب، دشوار است
وی در خصوص موفقیت های متوالی ووشوی ایران در سالهای اخیر گفت: برای رسیدن به این موفقیت ها شبانه روز زحمت کشیده شده است و این درحالی است که در شرایط مالی وخیمی هستیم.
رییس فدراسیون ووشو با قدردانی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تصریح کرد: تا آخرین روز حضورمان در ترکیه مشخص نبود و پس از کمک این دو ارگان شرایط اعزام فراهم شد.
وی تاکید کرد: واقعا رسیدن به اهداف، در این شرایط مالی سخت است و این درحالی است که ما بودجه مناسبی هم نداریم.
علی نژادبا تاکید براینکه در رشته هایی چون ووشو به دلیل رکوردی نبودن، پیش بینی نتایج بسیار دشوار است، گفت: خودم نیز فکر چنین نتایجی را نداشتم و تمام تلاشم این است که همواره در رتبه های اول و دوم جهان باقی بمانیم.
**سال 92 برای ووشو بی نظیر بود
رییس فدراسیون ووشوی کشورمان در خصوص عملکرد تیم های کشورمان در سال جاری، گفت:امسال در 6 رویداد رسمی مهم حضور داشتیم و بهترین نتایج را کسب کردیم. موفقیت ما باکسب 4 مدال طلا توسط تیم 4 نفره در بازیهای ورلد گیمز آغاز و با قهرمانی جوانان جهان به پایان رسید.
وی در مورد بازیهای آسیایی اینچئون عنوان کرد: بلافاصله پس از پایان بازیهای آسیایی گوانگجو برنامه های خود را برای اینچئون اغاز کردیم ، چراکه موفقیت در این رویدادها با برنامه چند ماهه بدست نمی آید.
علی نژاد باتاکیدبراینکه اردوهای 5ماه و نیمه تیم ملی ووشوی ایران برای حضور در اینچئون از 17 فروردین ماه آغاز می شود گفت: در این راستا 3 مبارزه 2 جانبه با تیم های چین، روسیه، مصر یا ترکیه در تهران خواهیم داشت که محک خوبی برای نفرات ایران است.
وی ادامه داد: همچنین به احتمال فراوان تالوکاران ایران نیز اردویی 3 هفته ای در چین خواهند داشت.
رییس فدراسیون ووشوی بااشاره به عملکرد مناسب رامین موحدنیا در تیم ساندای پسران ایران گفت: وی می تواند در تیم ملی بزرگسالان نیز همراه با حسین اوجاقی شرایط را برای موفقیت تیم کشورمان فراهم کند.
ورزشی(4)**3783**1590
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن