تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایرانیان: بیانیه بر علیه حکم رحمتی بدون هماهنگی منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ایرانیان: بیانیه بر علیه حکم رحمتی بدون هماهنگی منتشر شد
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: بیانیه‌ای که علیه رحمتی از طرف تیم نفت روی سایت آمده، بدون هماهنگی مدیرعامل و کادر فنی بوده است.
رحیم ایرانیان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حکمی که برای رحمتی در نظر گرفته شده هیچ ارتباطی با تیم نفت ندارد که بخواهیم بیانه‌ای علیه او بدهیم. 
ایرانیان در ادامه افزود: تیم استقلال و خود شخص رحمتی برای ما قابل احترام هستند و ما هیچ مشکلی با آن‌ها نداریم و این بیانیه فقط سوء تفاهمی بود که از طرف تیم ما به اشتباه روی سایت گذاشته شده بود.


وی همچنین تصریح کرد: مدیرعامل نفت به خاطر بروز این اشتباه شخصاً از رحمتی عذر خواهی کرد و بیان کرد این اشتباه بدون هیچ غرض و تخریبی به وجود آمده است. 

ایرانیان در خصوص وضعیت تیم نفت توضیح داد: شرایط نفت مساعد است و بازیکنان درحال تمرین هستند و در حال حاضر دو بازیکن نوروزی و آل نعمه به تیم ملی دعوت شده‌اند که زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند. 

وی ادامه داد: در بازی دوستانه‌ای روز چهارشنبه به مصاف تیم راه‌آهن می‌رویم تا تیم آمادگی لازم را به دست آورد.

ایرانیان در پایان خاطرنشان کرد: تعطیلات لیگ در مجموع به ضرر تیم ما است، اما نه تنها تیم نفت بلکه سایر تیم‌ها باید از این روند تبعیت کنند.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن