تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815302233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست علی نژاد با رییس فدراسیون جهانی ووشو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشست علی نژاد با رییس فدراسیون جهانی ووشو آنتالیا - ایرنا- ˈمهدی علی نژادˈ رییس فدراسیون ووشوی ایران با ˈیو زای جینگˈ رییس فدراسیون جهانی این رشته دیدار داشت و با وی در خصوص حضور این ورزش در یونورسیاد و همچنین مسابقات ارتش های جهان به تبادل نظر پرداخت.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به پنجمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان در آنتالیا، در ابتدای این نشست رییس فدراسیون جهانی که به تازگی به عنوان نایب ربیس کمیته بین المللی المپیک انتخاب شده است در باره تحولات ووشو در سال 2014 و برنامه های آن در سال جاری میلادی مطالبی را مطرح کرد.
یکی از محورهای اصلی صحبت های یو زای جینگ، حضور رشته ورزشی ووشو برای نخستین بار در یونیورسیاد دانشجویی 2017 تایوان بود.
در ادامه این نشست، علی نژاد به فرصت های حضور «یو زای جینگ» چینی در کمیته بین المللی المپیک در جهت توسعه و ترویج ووشو در جهان اشاره کرد و با استقبال از حضور ووشو در یونیورسیاد 2017 خواستار راهیابی این رشته ورزشی به مسابقات ارتشهای جهان موسوم به سیزم هم شد.
رییس فدراسیون ووشوی ایران که عضو هیات رییسه فداسیون جهانی این رشته است، همچنین پیشنهاداتی در مورد کمیته حقیقت یاب فدراسیون جهانی(کمیته بررسی تخلفات) و مسابقات ترکیه که خود به عنوان ناظر فدراسیون جهانی در این رقابت ها ایفای نقش می کند، مطرح کرد.
این نشست به مدت حدود یک ساعت در محل استقرار رییس فدراسیون جهانی ووشو در آنتالیا صورت گرفت.
پنجمین دوره مسابقات جهانی جوانان ووشو از روز جمعه با حضور نمایندگان 48 کشور در آنتالیا آغاز شده است و چهار روز به طول می انجامد. تیم کشورمان در روز نخست این پیکارها موفق به کسب یک مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز شد.
ورزشی(2)**3783** شبس 1551
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن