تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815585776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت ها باید رنگ و بوی خدایی داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیریت ها باید رنگ و بوی خدایی داشته باشد کرمان - ایرنا - مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمان گفت: مدیریت ها در دنیا اعتباری است و خوشبخت کسی است که مدیریت اش رنگ و بوی خدایی داشته باشد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی ایمانی تبار عصر دوشنبه در آیین معرفی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در محل استانداری افزود: بالاترین و بی عیب ترین مدیریت در دنیا، مدیریت خداست و مدیریت اسلامی باید رنگ و بوی خدایی داشته باشد.
وی بیان کرد: اگر جز از این باشد فرد از مسیر خدا و مدیریت اسلامی خارج شده است.
وی گفت: مدیریت خدا براساس عدالت، رحمت، نظم، تشکر و تقدیر و رعایت لیاقت است.
حجت الاسلام ایمانی تبار از مدیرکل سابق دامپزشکی کرمان تشکر و اضافه کرد: وی خدمات شایانی را در دوران مسوولیت خود در استان انجام داده است.
وی گفت: مدیرکل جدید دامپزشکی استان نیز با کوله باری از تجربه و پایبند به اسلام و قرآن و موازین شرعی است و امتحان خود را در دوران های مختلف پس داده است.
وی با اشاره به تاثیر مستقیم اقدامات دامپزشکی بر زندگی مردم و سلامت جامعه ابراز امیدواری کرد: اداره کل دامپزشکی در دوره مدیریت جدید با قدرت و پر رونق تر از گذشته فعالیت کند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این آیین از توجه ویژه استاندار به بخش کشاورزی قدردانی کرد و گفت: 281 پروانه تاسیس واحد پرواربندی دام در استان صادر و زیرساخت های آن نیز فراهم شده که ظرفیت خوبی برای داخل و خارج استان است.
عباس ملایی همچنین خواستار ساماندهی و مدیریت ورود غیرمجاز دام به استان کرمان شد.
مدیرکل سابق دامپزشکی استان کرمان نیز گفت: دامپزشکی در جامعه مهجور مانده و با وجود وظایف حساس و حاکمیتی که دارد هنوز نتوانسته ایم اطلاعات زیربنایی و عمیق مربوط به این سازمان را به مردم بویژه مسوولان بشناسانیم.
بیژن دهقانی از انعقاد تفاهم نامه دامپزشکی استان کرمان با دانشگاه ها، کمیته امداد، حفاظت محیط زیست و اتحادیه دامداران خبر داد و افزود: کانون بیماری انسانی در بسیاری شهرستان ها به 50 درصد کاهش یافته است.
وی بر لزوم فرهنگسازی در این زمینه تاکید کرد و گفت: با آموزش و ترویج می توان موارد بیماری مشترک بین انسان و دام را کاهش داد.
وی اضافه کرد: ساماندهی کشتارگاه ها در استان پیشرفت خوبی داشته و پروانه تاسیس کشتارگاه مناسب در کرمان صادر شده که با مساعدت بانک کشاورزی دو سال آینده به بهره برداری می رسد.
دهقانی گفت: بودجه اداره کل امسال با همکاری معاونت برنامه ریزی استانداری صد درصد رشد داشته است.
وی تدوین نقشه راه صنعت دامپروری را ضروری دانست و پیشنهاداتی را در این باره مطرح کرد.
مدیرکل جدید دامپزشکی استان کرمان گفت: مسوولیت سنگینی را براساس قوانین بالادستی، سند چشم انداز توسعه 1404 و برنامه پنجم توسعه بر عهده داریم.
حسین رشیدی ادامه داد: امنیت غذایی با تکیه بر منابع و تولیدات داخلی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت تدبیر و امید است که به برنامه ریزی، کار و تلاش مضاعف نیاز دارد.
وی گفت: بخش کشاورزی در توسعه پایدار کشور نقش اساسی دارد و مسوولیت در این حوزه را چند برابر می کند.
وی تصریح کرد: استفاده از همه نیروها براساس شایسته سالاری را در دستور کار دارم و بدون در نظر گرفتن گرایش ها و سلیقه ها چنانچه افراد از توانمندی علمی و فنی لازم و تعهد کاری برخوردار باشند و وقت بگذارند از توان آنها استفاده می کنیم.ک/2
8154/2624
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن