تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814787618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صيانت مجلس از حقوق ملت مقابل گردن‌كلفت‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: صيانت مجلس از حقوق ملت مقابل گردن‌كلفت‌ها
رئيس مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر لزوم توجه نمايندگان به اقتصاد مقاومتي در سال ۹۳، به تلاش‌هاي وكلاي ملت در راه صيانت از حقوق مردم در سال ۹۲ اشاره كرد.


علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي در آخرين نطق خود در سال 92 در صحن علني خانه ملت اظهار داشت: به دليل اينكه ما در اين هفته براي بررسي لايحه ماليات‌ها جلسه متمركز داشتيم و عملاً كار زيادي بر دوش نمايندگان گذاشتيم، بنابراين جلسه‌اي در سه‌شنبه و چهارشنبه اين هفته نخواهيم داشت. وي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به پاس حضور در سه جلسه مستمر اين هفته قدرداني كرد و افزود: ما طبق آيين‌نامه بايد همين‌گونه عمل مي‌كرديم.    رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه با بيان اينكه مجلس شوراي اسلامي در سال 92 همت زيادي را به خرج داد كه پس از حماسه سياسي نهايت حمايت را از دولت جديد كند، بيان داشت: در اولين گام كه وزراي هيئت دولت از سوي رئيس‌جمهور معرفي شدند، نمايندگان ضمن بررسي و كاوش دقيق، هوشمندي آنها در رأي‌ها مشهود بود؛ اين گام مهمي بود كه مجلس كمك كرد تا دولت جديد مستقر شود.   رئيس مجلس شوراي اسلامي خطاب به نمايندگاني كه گرد صندلي وي در جايگاه هيئت رئيسه جمع شده بودند، گفت: دوستان اجازه دهيد كه اين صندلي ما... از اين طريق كسي به چيزي نخواهد رسيد... لاريجاني پس از اين اظهارات در ادامه سخنان خود گام بعدي شاخص در عملكرد مجلس شوراي اسلامي در سال 92 را لايحه بودجه عنوان كرد و افزود: اين لايحه وقت زيادي از مجلس گرفت، البته اين لايحه در زمان خود داده شد و مجلس نيز تلاش زيادي در كميسيون‌هاي تخصصي و كميسيون تلفيق با يك رويكرد حمايتي به توليد كشور به كار گرفت تا در نهايت بودجه تنظيم شود.   رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه خاطرنشان كرد: وكلاي ملت يك اقدام مستمري را در امسال داشتند مبني بر صيانت از حقوق ملت، مخصوصاً مقابل گردن‌كلفت‌هاي بين‌المللي كه با موضع‌گيري‌ها، بيانيه‌ها و نطق‌هاي آنها از حقوق ملت صيانت شد. لاريجاني از درايت و دقت‌نظر نمايندگان مجلس در سال 92 قدرداني و تصريح كرد: مي‌دانم كه با پشتكار بيشتري سياست‌هاي رهبري معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتي را در سال 93 نصب‌العين فعاليت‌هاي خود قرار خواهند داد، همان طوري كه از پايان امسال كميسيون‌ها در اين زمينه فعال شدند. وي براي تمام همكاران خود در سال آينده آرزوي موفقيت كرد و گفت‌: اميدوارم در اين ايام اگر سفري نيز مي‌رويد با سلامتي همراه باشد؛ از اينكه گاهي مواقع ما مجبور بوديم سخت‌گيري كنيم عذرخواهي مي‌كنم، ما بايد كار را جلو مي‌برديم و اگر در اين راه بدي از ما ديديد بگذريد زيرا گذشت از بزرگان پسنديده است.

منبع : فارس



تاریخ انتشار: 26 اسفند 1392 - 21:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن