تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان رضوی بر آمادگی برای استقبال از زائران نوروزی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار خراسان رضوی بر آمادگی برای استقبال از زائران نوروزی تاکید کرد مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی با تاکید بر آمادگی این استان برای استقبال از زائران نوروزی گفت: مشهد به لحاظ وجود بارگاه نورانی حضرت امام رضا(ع) ویترین کشور در زمان تحویل سال جدید است.


ˈعلیرضا رشیدیانˈ عصر دوشنبه در ˈمانور خدمات رسانی نوروزی ستاد استقبال از زائران خراسان رضویˈ در مشهد افزود: مشهد مقدس همه ساله میزبان تعداد قابل توجهی زائر از اقصی نقاط کشور و جهان است و این مهم آمادگی بیشتر دستگاهها را برای ارتقاء خدمت رسانی به مردم طلب می کند.
وی گفت: بر اساس پیش بینیها تعداد زائران در ایام نوروز امسال در مقایسه با پارسال افزایش چشمگیری خواهد داشت.
استاندار خراسان رضوی حضور رهبر معظم انقلاب را در روز اول فرورین در مشهد فرصتی مغتنم دانست و افزود: تجمع کم نظیر مردم برای استماع فرمایشات معظم له از جمله مواردی است که وظیفه ما را در ارائه خدمت به زائران و مجاوران سنگینتر می کند.
وی سفر مقام معظم رهبری به مشهد را به ˈبهاری در بهارˈ تشبیه و بیان کرد: برنامه ریزی برای تسهیل در رفت و آمد زوار به حرم مطهر و امکان بیشتر فیض حضور در بارگاه منور رضوی و همچنین روانسازی ترافیک در مسیرهای منتهی به حرم منور ضروری است.
رشیدیان با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده از سوی شهرداری مشهد، خدمات صورت گرفته با این حجم و کیفیت را مطلوب ارزیابی و بر استمرار آن در طول سال تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به تقارن نوروز 93 با ایام فاطمیه گفت: باید در ارائه خدمات به زائران و مجاوران به این نکته نیز توجه شود.
استاندار خراسان رضوی افزود: تمام اقدامات در حوزه های مختلف باید در راستای ارتقاء میزان رضایتمندی زائران و مجاوران باشد زیرا ملاک و معیار مقبولیت فعالیتهای انجام شده رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان اصلی است.ک/2
7505/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن