تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805604652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارک های محلی از سال آینده به مدیریت محلات واگذار می‌شود / ارائه خدمات ویژه نوین در کیوسک های روزنامه در سال آتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون خدمات شهری شهرداری تهران؛
پارک های محلی از سال آینده به مدیریت محلات واگذار می‌شود / ارائه خدمات ویژه نوین در کیوسک های روزنامه در سال آتی
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در 22 بوستان از مناطق شهر تهران جایگاه دائمی عرضه گل و گیاه ایجاد شده است.


به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی عبداللهی در ابتدای نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به کاهش بسیار زیاد حوادث چهارشنبه سوری طی دوسال گذشته با اطلاع رسانی های خوب رسانه ها ، گفت: امسال هم اطلاع رسانی هایی در این زمینه انجام شده است. همچنین آتش نشانی مناطق نواحی و کل شهرداری ها در آماده باش برای چهارشنبه سوری هستند . امیدواریم که پایان سال 92 نیز همانند سال 91 باشد و برای هیچ خانواده ای اتفاقی نیفتد . شب چهارشنبه سوری سنتی است که از دیرباز ادامه دارد و ما سعی می کنیم هر کاری از دستمان بر می آید انجام دهیم تا اگر اتفاقی افتاد زود دست به کار شویم .

وی ادامه داد: بحث استقبال از بهار را از ابتدای اسفند ماه شروع کردیم و تا اخر فروردین ماه ادامه می دهیم . کارهایی را که به صورت سیستمی کنترل و نظارت می شود به کل مناطق بیست و دو گانه ابلاغ کرده ایم .

عبداللهی تصریح کرد : در حوزه سازمان پارکها دو سال است که درختکاری به صورت ویژه انجام می شود . کاشت گل لاله را نیز در دستور کار داریم که شادابی را در سطح شهر به وجود می آورد . همچنین همه بوستان ها از همه نظر آماده است ضمن اینکه آمادگی صددرصدی برای روز طبیعت داریم .

معاون خدمات شهری عنوان کرد: یک جایگاه در بوستان ها برای توزیع و مصرف گل و گیاه (از تولید به مصرف ) اختصاص داده می شود . این در حالی است که در حوزه گل و گیاه آپارتمانی باید فرهنگسازی انجام دهیم .

عبداللهی خاطرنشان کرد: واگذاری پارک های محلی به مدیریت محله و خود محله را در دست اجرا داریم که در ابتدای سال آینده این کار انجام می شود .

معاون خدمات شهری گفت: دهه اول سوگواری ایام فاطمیه را سپری می کنیم که با توجه به شرایط این ایام شهر را مهیا کرده ایم . در این راستا پیام تسلیت و پیام های حضرت زهرا(س) را در شهر نصب کردیم که در دهه دوم نیز این امر ادامه خواهد داشت .

وی همچنین بیان کرد: در حوزه پسماند وضعیت بهتر شده است پیمانکارها در بحث پسماند خشک و تر اقدام های ویژه ای را دردستور کار دارند.

عبداللهی اضافه کرد : در حوزه ساماندهی نیز اقدامات خوبی انجام شده است که یکی از این اقدامات مبارزه با حیوانات موذی است که در این راستا به پاکیزگی شهر اطمینان داریم. با پیگیری ها و اقدامات ویژه ای که انجام می شود در آینده ای نه چندان دور این موضوع خودنمایی خواهد کرد .
معاون خدمات شهری ادامه داد: برای هر منطقه یک مکان برای دست فروشان قرار داده ایم و در این موضوع با آنها همراه بوده ایم. این در حالی است که وضعیت فروش خودرو در شهرنیز ساماندهی شده است .

وی افزود: سال آینده ساماندهی کیوسک های روزنامه ها را خواهیم داشت که پیکر این کیوسک ها تغییر خواهد کرد . قرار است در این مکان ها خدمات ویژه از جمله خودپرداز ارایه شود.

عبداللهی اظهارکرد: رضایتمندی مردم و کیفیت سازمان میوه و تره بار پس از تغییر مدیریت بهتر شده است ساعت کار میادین میوه وتره بار افزایش پیداکرده است. در این راستا 44 مرکز فروش چادری و چنین مکان در شهر برای ارایه خدمات در شب عید در نظر گرفته ایم .

وی ادامه داد: درهر منطقه یک فروشگاه شهروند خواهیم داشت که در سال اینده درمناطق و محله ها گسترش پیدا خواهد کرد . 35 درصد کاهش اجناس در شهروند داریم این در حالی است که کیفیت اجناس بالا رفته است .

معاون خدمات شهری تصریح کرد : در زمینه زیباسازی شهر کارهای خوبی انجام شده است .70 مجسمه حجمی از فردا نصب خواهد شد. همچنین نصب ابنماها را داریم . پیرایش شهری در همه نواحی انجام می شود که سازمان سه محور را در دستور کار دارد .
عبداللهی عنوان کرد: کارهای ویژه ای دربرنامه پنج ساله دوم دردستور کار داریم که نخستین برنامه ها در ابتدای سال اینده شروع می شود .

وی افزود: در حوزه مهمانان شهر تهران کارهای خوبی انجام شده است امسال توجه ویژه ای در این زمینه داشتیم درمناطق 4 ،13 ، 9،21،20، 15،18 و 22 مکانهای مختلفی را برای اسکان مهمانان شهرهای دیگر درنظرگرفته ایم.

وی گفت : در حوزه گردشگری تهران تورهای یک روزه و نیمروزه پیش بینی شده است. در همین راستا کارتی به نام تهران کارت نیز پیش بینی شده است که به خانواده ها تقدیم می شود که انها می توانند از مترو و بی ارتی رایگان استفاده کنند .





تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن