تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820919139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران مناطق آزاد هرمزگان اجازه رفتارهای خودسرانه را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اتمام حجت استاندار در آخرین نشست شورای برنامه ریزی: مدیران مناطق آزاد هرمزگان اجازه رفتارهای خودسرانه را ندارند بندرعباس-ایرنا-استاندارهرمزگان در آخرین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 92 با مدیران مناطق آزاد اتمام حجت کرد و گفت:به عنوان نماینده عالی دولت وحاکمیت در استان اعلام می کنم به مدیران مناطق آزاد اجازه رفتارهای خودسرانه و جزیره ای که امنیت را دچار چالش کند نمی دهم.


به گزارش ایرنا،جاسم جادری دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود:مدیرمنطقه آزاد قشم عوارض ورود به جزیره را یکباره 400درصد افزایش داده و به استدلال های منطقی مبنی بر نادرست بودن این تصمیم توجه نمی کند.
وی تصریح کرد:در این باره با وزیر کشور و معاون وزیر مذاکره کرده ام و شورای تامین استان نیز به همین دلیل تشکیل جلسه داده وجلوی تصمیم های غیرقانونی و خلاف مصالح کشور و مردم را به عنوان مسوول تامین امنیت استان می گیرم.
رییس شورای تامین استان ادامه داد: روز گذشته بین سه تا چهار هزار خودرو در بندرپهل که محل انتقال خودرو به جزیره قشم است تجمع کرده بودند و ضمن اعتراض به افزایش یکباره عوارض اظهار می داشتند آیا این مصداق تدبیری است که دولت آن را به عنوان شعار خود انتخاب کرده است؟
جادری خاطرنشان کرد: اگردرگذشته منطقه آزاد قشم غارت شده دلیل نمی شود که الان مردم و مسافران را که از افراد عادی جامعه هستند غارت کنیم.
استاندار هرمزگان تاکید کرد:تمام دغدغه دولت تمکین از قانون و اجرای آن و رعایت حال مردم است و مجدد تکرار می کنم که قشم و کیش تحت حاکمیت استان هرمزگان هستند و حق ندارند رفتار خودسرانه داشته باشند.
وی در بخش دیگری از این نشست به تشریح آخرین تغییرات بودجه سال 93استان پرداخت و اظهار داشت:در بودجه سال آینده درآمد تکلیف شده برای استان 15هزار میلیارد ریال بود که با رایزنی ها و مذاکرات فشرده 31درصد کاهش یافت و به 10هزار میلیارد ریال رسید.
جادری ادامه داد:این بدان معناست که هرچه درآمد بیش از این مقدار در استان کسب شود نیمی از آن نصیب استان خواهد شد و از سوی دیگر درآمدهای وصولی نیز قابلیت تحقق بیشتری خواهند داشت.
وی همچنین اضافه کرد:اعتبارات عمرانی نیز که در بودجه سال 92 حدود دو هزار و 850میلیارد ریال بود در بودجه سال آینده به دو هزار و 30میلیارد ریال کاهش یافته بود که در این بخش مدیریت استان موفق شد با رایزنی های گسترده آن را تا سه هزار و 410میلیارد ریال افزایش دهد.
وی در عین حال میزان تخصیص واقعی بودجه امسال در استان را 18درصد از دو هزار و 850میلیارد ریال مصوب شده اعلام کرد که با این تخصیص هیچ گونه فعالیت عمرانی و زیربنایی نمی توان انجام داد.
رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان همچنین در آخرین بخش از سخنان خود با اشاره به پیش بینی ورود حدود 12میلیون نفر مسافر نوروزی ،از مدیران خواست برای خدمات رسانی مناسب در این مدت برنامه ریزی داشته باشند.
وی برقرار شدن کشیک های مدیریتی و خدمات رسانی را ضروری دانست و یادآور شد:حضور مدیران در استان نقش مهمی در انجام بهینه امور و رفع مشکلات احتمالی خواهد داشت.
استان هرمزگان به عنوان مقصد گردشگران در ایام نوروز پیش بینی ورود12میلیون مسافرشده که همه تمهیدات برای استقبال از آنان فراهم است.
در همین راستا سفر به جزایر کیش ، قشم و هرمز از طریق بندرعباس ، بندرلنگه وبندرآفتاب با شناور مسافری وحمل خودرو بوسیله لندینگ کرافت هم فراهم شده است.ک/3
7192/668
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن