تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819120976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به پایگاه صادراتی تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جهانگیری: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به پایگاه صادراتی تبدیل شود تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به پایگاه انتقال فناوری های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید و صادرات کالا تبدیل شود.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در جلسه شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی با تأکید بر اهمیت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیشبرد اهداف اقتصادی به خصوص در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی و افزایش صادرات غیرنفتی، بر لزوم تلاش بیشتر مدیران و مسئولین این مناطق در جهت تحقق اهداف اقتصادی کشور تأکید کرد.
در این جلسه که وزرای دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند بودجه سازمان های مناطق آزاد تجاری- صنعتی و پیش بینی منابع و مصارف آنها در سال 93 در غالب اعتبارات عمرانی، اعتبارات جاری، اعتبارات نگهداری و سایر درآمدها به ارزش حدود 1200 میلیارد تومان برای کیش، قشم، چابهار، ارس، اروند و ماکو به تصویب رسید.
در این نشست همچنین صورت های مالی مناطق کیش، قشم و ماکو مربوط به سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 91 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
میزان اعمال تخفیف در نرخ هزینه انبارداری برای ماشین آلات و تجهیزات سنگین در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، آیین نامه نحوه استفاده از زمین و منابع ملی در مناطق آزاد تجاری- صنعتی، شیوه نامه اخذ عوارض خدمات شهرداری در مناطق آزاد تجاری- صنعتی، دستورالعمل چگونگی ایجاد مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و اصلاح محدوده سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
سیام**1058 *1449
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن