تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806688195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای ظرفیت تولید و جذب نیروهای جوان اولویت مهم کارخانه چوکا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارتقای ظرفیت تولید و جذب نیروهای جوان اولویت مهم کارخانه چوکا است رشت - ایرنا - مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا رضوانشهر) با اشاره به بازدید رسانه های گیلان از این کارخانه گفت: ارتقای ظرفیت تولید و جذب نیروهای جوان و مستعد اولویت مهم این واحد تولیدی در سال آینده است.


ˈپرویز گلریز ارم ساداتیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این کارخانه طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10درصد افزایش تولید داشته است، افزود: این مقدار افزایش راضی کننده نیست اما امیدواریم در آینده با ایجاد شرایط بهینه در کارخانه و رفع مشکلات بحران مواد اولیه و راه اندازی بخش چوب بری و تخته چند لایه، ظرفیت تولید ارتقا یابد.
وی کارخانه چوب و کاغذ چوکا را قابل توسعه دانست و تاکید کرد: باید شرایط مهیا شود تا بتوانیم این شرکت بزرگ را گسترش دهیم و بخش های مختلف در آن راه اندازی کنیم.
گلریز ارم ساداتی ادامه داد: برای ایجاد واحدهای جدید صنعتی، دولت باید بسیاری از زیرساخت ها همچون زمین، آب، برق و غیره را ایجاد کند در حالی که در چوکا همه این بسترها آماده است و فقط با برنامه ریزی مناسب می توان حجم اشتغال بسیار زیادی را ایجاد کرد.
وی بیان کرد: البته این شرکت را با 180 میلیارد ریال بدهی در 24 بهمن ماه سال 91 تحویل گرفتیم و هم اکنون این شرکت به سوددهی رسیده که این امر فقط با ساماندهی مجموعه کارگری چوکا به عنوان واحد صنعتی انجام شده است.
مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ ایران اضافه کرد: این کارخانه علاوه بر ارتقاء رتبه و جهش بسیار زیاد بین کارخانه های کشور در سال 92 ، کسب رتبه برتر سلولزی کشور را نیز کسب کرده که این امر گامی ارزنده در ارتقاء جایگاه چوکا می باشد.
وی ادامه داد: البته چوکا به دلیل نداشتن مواد اولیه دچار آسیب می شود چون یکهزار و 300تن از یک هزار و 800تن چوب استحصالی روزانه گیلان از این استان خارج می شود و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که برنامه های بلند مدت این مجموعه تحقق یابد.
گلریز ارم ساداتی افزود: کارخانه چوکا متخصصان بنام و ماهری دارد و هر بخش تولیدی که در کشور در زمینه کاغذ و چوب فعالیت داشته است توسط متخصصان این کارخانه راه اندازی شده و این افتخاری برای مجموعه چوکا محسوب می شود.
وی همچنین در خصوص تصفیه خانه فاضلاب های صنعتی گیلان گفت: به جهت جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و استحصال آب از فاضلاب های صنعتی با فرایند بهداشتی ، قراردادی را با محققان جهاد دانشگاهی استان گیلان و پژوهشکده محیط زیست کشور بسته ایم که آنان با انجام کارهای تحقیقاتی، پسآب را مدیریت خواهند کرد و از آب استحصالی بعد از تصفیه در پروسه های مختلف کارخانه استفاده خواهد شد و پیش بینی رعایت تمامی استانداردها را با توجه به حفظ محیط زیست خواهیم داشت.
وی در ادامه با انتقاد از تعویض نام دانشگاه چوکا به کاسپین گفت: این دانشگاه از امکانات بسیار خوبی برخوردار است بطوری که هیچ دانشگاهی در گیلان امکانات دانشگاه چوکا را ندارد و اکنون 200 دانشجو در این دانشگاه فعالیت دارند.
گلریز ارم ساداتی اظهار کرد: این دانشگاه تا زمانی که به اسم سابق خود تغییر نام ندهد از هیچ گونه امکاناتی بهره مند نخواهد شد و با وجود اساتید برجسته و متخصص این دانشگاه شایسته جذب 200 دانشجو نیست این مکان قابلیت جذب بیش از هزار دانشجو دارد که امیدواریم در آینده از شرایط بهینه این دانشگاه جوانان بیشتری بهره مند گردند.
وی با اشاره به حمایت های دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری از طرح های شرکت چوکا در سفر و بازدید اخیر از این کارخانه گفت: چوکا در گذشته از حمایت های مسوولان گیلان برخوردار بود و هم اکنون تاکید دکتر نجفی استاندار گیلان بر بهبود شرایط و وجود دکتر نوبخت در بدنه دولت می تواند راهگشای برنامه های مدیریتی کلان این مجموعه باشد تا مردم منطقه و استان از این ظرفیت بهره مند شوند.
گفتنی است؛ معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری طی 28دیماه امسال در بازدید از مجتمع عظیم صنعتی و تولید چوب و کاغذ ایران (چوکای رضوانشهر) بر لزوم افزایش ظرفیت تولید این کارخانه به منطور اشتغالزایی برای جوانان منطقه تاکید کرده بود.
دکتر ˈمحمدباقر نوبختˈ در این بازدید با اشاره به اینکه ما در دولت تمام توان را برای توسعه و افزایش ظرفیت تولید در این مجتمع صنعتی با هدف بکار گیری جوانان منطقه انجام می دهیم، اظهار کرد: چوکا یک مجموعه سرزنده، ریشه دار و اصیل صنعتی تولیدی در استان گیلان است که برای احیاء و توسعه واحدهای موجود باید گام برداریم تا رفاه جمعی برای مردم منطقه حاصل شود.
گلریز ارم ساداتی در ادامه با بیان اینکه پس از نشست با معاون رییس جمهوری مبلغ هفت هزار و 700میلیارد ریال برای توسعه این شرکت درخواست شده است، یادآور شد: هم اکنون از سوی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری مبلغ سه هزار و 200میلیارد ریال برای این امر اختصاص یافته است.
وی همچنین با بیان اینکه چوکا 12 درصد کاغذ کشور را تولید می کند، بیان کرد: صنایع چوب و کاغذ ایران روزانه 300 تن انواع کاغذ را تولید و روانه بازار می کند.
گلریز ارم ساداتی اضافه کرد: چوکا اکنون از 50 درصد ظرفیت اسمی خود استفاده می کند که با توسعه این مجتمع در آینده نزدیک می تواند به قطب تولید کاغذ کشور تبدیل شود.
به گفته وی صنایع چوب و کاغذ ایران دارای 960نفر نیروی رسمی، 200نفرنیروی قراردادی و در مجموع یک هزارو 160نفر نیرو است.
شهرستان رضوانشهر در 75 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک3
7285/ 603
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن