تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804752749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهمنامه طرح داناب بین آب منطقه ای و آموزش وپرورش گلستان امضاشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تفاهمنامه طرح داناب بین آب منطقه ای و آموزش وپرورش گلستان امضاشد گرگان - ایرنا- تفاهمنامه اجرای طرح فرهنگیˈدانابˈ در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب بین شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان امضا شد.


به گزارش ایرنا در چهارمین سال پیاپی اجرای این طرح، امضای تفاهمنامه داناب روزگذشته با حضور مهندس ایرج حیدریان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و محمد رضا وطنی مدیر کل آموزش وپرورش گلستان در گرگان انجام شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا پیرامون اهمیت این طرح گفت: در راستای نجات آب که عمده مصرف آن در بخش کشاورزی است و نیز ضرورت مدیریت آن که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید نموده اند ،این طرح در مدارس مناطق مختلف استان اجرا می شود.
مهندسˈایرج حیدریانˈ افزود: در این خصوص با توجه به اهمیت بالای کار فرهنگی در کنار کارهای سازه ای، استفاده از ظرفیت بالای آموزش و پرورش در مناطق روستایی از طریق اطلاع رسانی و آموزش دانش آموزان و انتقال داده ها به خانواده ها، اثرپذیری بیشتری را به همراه خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: همچنین نظر به وقوع پدیده خشکسالی و کاهش میزان نزولات جوی طرح نجات آب بویژه در بخش کشاورزی با کمک آموزش پرورش استان برای چهارمین سال پیاپی در دستور کار قرار گرفته تا با ارائه آموزش های کاربردی و اثر بخش بتوانیم با رویکرد فرهنگی توام با مدیریت سازه ای و اجرایی در خصوص مهار و مدیریت خشکسالی تلاش شود و الگوهای ناصحیح بهره بردارن اصلاح گردد.
وی با اشاره با سابقه اجرای این طرح در سه سال گذشته در مدارس سطح استان گفت: در این مدت حساسیت و آگاهی دانش آموزان نسبت به مسایل و چالش های آب روند صعودی داشته است و امید آن داریم تا با مشارکت همگان این روند استمرار یابد.
حیدریان در ادامه بر، برنامه ریزی توسعه یافته تر و گسترده تر و همکاری میان شرکت آب منطقه ای و آموزش و پرورش استان برای اجرای طرح در سال تحصیلی 93-92 تأکید کرد.
وی یاداور شد: صرف هزینه و زمان در اجرای طرح های فرهنگی مانند داناب در واقع یک سرمایه گذاری است که در آینده ثمره آن به بار خواهد نشست و منشا اثرات خوبی خواهد بود و نباید در اجرای این طرح دقت را فدای سرعت و کیفیت را فدای کمیت کنیم، چرا که این قبیل طرح های فرهنگی اگر به تدریج، آرام و مستمر نهادینه شوند، اثربخشی آنها بیشتر خواهد شد.
ˈمحمدرضاوطنیˈ مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز اظهارکرد: همه سازمان ها و نهادها می توانند در راستای اجرای بهتر ماموریت های فرهنگی خود از طریق آموزش هایی که برای خانواده ها به عنوان نسل امروز و دانش آموزان به عنوان نسل آینده برگزار می کنند، به اهداف فرهنگی سازمانی خود دست یابند و آموزش و پرورش در این راه، بازوی توانمند آنها خواهد بود.
وی افزود: این تفاهمنامه در همین راستا و به منظور فرهنگ سازی در حفظ و مدیریت مصرف بهینه آب به عنوان یک نعمت الهی بین طرفین امضاء شده است.
استان گلستان در سال های اخیر از مشکلی به نام خشکسالی در رنج است که فرهنگ سازی در راستای مصرف بهینه آب از جمله راهکارها برای کم کردن آسیب های این مشکل می باشد و طرح داناب (نجات آب) در این راستا اجرایی شده است.
601
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن